خبرگزاری کار ایران

سرتیپ الهامی:

بومی سازی تجهیزات پدافندی، دستاوردی ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۳۶۳

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: صرفه جویی ارزی و عدم وابستگی به خارج از کشور با استفاده از توان داخلی، ظرفیت دانشگاه ها، مراکز علمی تحقیقاتی و دانش بنیان برای طراحی و توسعه تجهیزات پدافندی یک دستاورد ملی است.

به گزارش ایلنا،  امیرسرتیپ علیرضا الهامی، جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع برخی از فرماندهان مناطق و گروههای پدافندی این نیرو با تاکید بر ارتقا و بهینه‌سازی تجهیزات پدافندی، اظهار داشت: پدافند هوایی با استفاده از تجهیزات ساخت داخل توانسته نیازهای خود را در زمینه تامین قطعات مرتفع کند.

امیرسرتیپ الهامی با بیان اینکه تجهیزات بومی‌سازی شده فناوری بسیار بالایی دارند، اذعان داشت: با وجود اعمال تحریمهای ناجوانمردانه، تجهیزات ساخته شده داخلی عملکردی مطلوب و حتی در برخی مواقع کارایی بهتری نسبت به مشابه خارجی خود داشتهاند.

وی افزود: صرفه جویی ارزی و عدم وابستگی به خارج از کشور با استفاده از توان داخلی، ظرفیت دانشگاه ها، مراکز علمی تحقیقاتی و دانش بنیان برای طراحی و توسعه تجهیزات پدافندی یک دستاورد ملی است که مزایای بسیار زیادی برای علوم پدافندی از جمله کاهش خروج ارز از کشور و عدم وابستگی به شرکت‌های خارجی به همراه دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز