خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ملت ایران با همین نشاط در انتخابات اسفند نشان می‌دهند که نسبت به اصل انقلاب و نظام وفادار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۳۲۶

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن قم گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که علی رغم مشکلات، مردم پای اصل نظام اسلامی ایستاده اند.

به گزارش ایلنا، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن قم گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم، نشاندهنده این است که مردم با نشاط و سرزنده از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و با وجود مشکلات، پای اصل نظام ایستاده اند.

آیت الله صادق آملی لاریجانی افزود: این حضور گسترده یک پیام مهم برای دشمنان دارد و آن این است که مردم در مقابل همه تهدید‌ها و دشمنی‌ها ایستاده اند و این انقلاب را با قدرت پیش می‌برند و دشمنان را مایوس خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: این حرکت مردم که با هر سنی در راهپیمایی امروز شرکت کردند، حتما در اقتدار و امنیت ملی تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با همین نشاط و سرزندگی در انتخابات یازدهم اسفند هم حضوری پرشور خواهند داشت و نشان خواهند داد که نسبت به اصل انقلاب و نظام اسلامی وفادار هستند و از هیچ کوششی برای حفظ آن فروگذاری نخواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز