خبرگزاری کار ایران

نیشابوری در گفت‌وگو با ایلنا:

راهبرد جبهه اصلاحات در انتخابات، رکن تصمیم‌گیری حزب اسلامی کار است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۶۵۷

سخنگوی حزب اسلامی کار با تاکید بر اینکه راهبرد جبهه اصلاحات در انتخابات، رکن تصمیم‌گیری حزب اسلامی کار است، گفت: نهمین کنگره حزب اسلامی کار سه شنبه هفته آینده مورخ ۲۴ بهمن ماه برگزار می‌شود و در آن اعضای جدید شورای مرکزی انتخاب خواهند شد.

محمد نیشابوری سخنگوی حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با ایلنا، در واکنش به اظهارات قائم مقام حزب اعتماد ملی در خصوص ائتلاف با برخی احزاب برای ارائه لیست در انتخابات مجلس گفت: با توجه به مصوبه شورای مرکزی حزب هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی به اعضای دور جدید شورای مرکزی حزب واگذار شده است.

نیشابوری افزود: نهمین کنگره حزب اسلامی کار سه شنبه هفته آینده مورخ ۲۴ بهمن ماه برگزار می‌شود و در آن اعضای جدید شورای مرکزی انتخاب خواهند شد. پس از آن در اولین جلسه شورای مرکزی دور جدید، موضوع انتخابات در دستور کار قرار خواهد گرفت و براساس آن تصمیم گیری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حزب اسلامی کار یکی از اعضای جبهه اصلاحات است بنابراین راهبرد این جبهه در انتخابات رکن تصمیم‌گیری این حزب است، ادامه داد: براساس آنچه در جبهه اصلاحات تحت عنوان راهبردها به تصویب رسیده است، حزب اسلامی کار نیز مفاد آن را در تهران و استان‌ها شاخص اصلی تصمیم سازی و تصمیم‌گیری خود می‌داند. بنابراین اظهارات قائم مقام حزب اعتماد ملی رد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز