خبرگزاری کار ایران

دادستان تهران در دیدار با خانواده شهید:

دعای خانواده‌های شهدا در گره گشایی از مشکلات مردم به دست ما، مؤثر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۴۹۴

دادستان تهران با حضور در منزل فرزند شهید رحمانی، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، از جایگاه رفیع شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین نقش ارزنده خانواده شهدا در تحکیم نظام و حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب، تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

به گزارش ایلنا، علی صالحی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، در ملاقات با خانواده شهید گرانقدر منوچهر رحمانی، از خدمات ارزنده فرزند وی که از همکاران دادسرای عمومی و انقلاب تهران است، تشکر و قدردانی کرد.

دادستان تهران اظهار کرد: فرزندان شهدا و جانبازان در مجموعه‌های دولتی به ویژه قوه قضاییه، همواره گل سر سبد کارکنان بوده که آقای رحمانی، به عنوان یادگار آن شهید والامقام نیز با حفظ روحیه انقلابی و تفکر بسیجی، در سنگر خدمت رسانی حقوقی و قضایی به مردم، در تداوم مسیر شهدا و حفظ آرمان‌های والای آنان، حرکت می‌کند.

وی همچنین بیان کرد: اعتقاد راسخ و باور قلبی ما این است که هر چه داریم از برکت خون شهدای عزیز و گرانقدر بوده و حضور ما در بین خانواده‌های معظم شهید و ایثارگر، علاوه بر انجام وظیفه، در تقویت روحیه معنوی و دینی ما نیز مؤثر است.

صالحی خطاب به همسر و فرزند آن شهید والامقام افزود: برای ما دعا کنید، زیرا باور قلبی دارم که دعای خانواده‌های معزز شهدا در پیشبرد امور و گره گشایی از مشکلات مردم به دست ما، مؤثر است.

همچنین در پایان این دیدار، با اهدای لوح یادبود از همسر و فرزند آن شهید گرانقدر تقدیر شد.

 شهید منوچهر رحمانی پس از دو سال جانفشانی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و عملیات بیت المقدس سال ۱۳۶۱ در سن ۲۵ سالگی به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز