خبرگزاری کار ایران

دوستی در گفت‌وگو با ایلنا:

شورای نگهبان زمینه یک رقابت کاملا وسیع را ایجاد کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۴۲۵

استاندار هرمزگان گفت: در آخرین آمار ۱۲۳ نفر تایید صلاحیت شده برای انتخابات مجلس را داشتیم که روزانه به آن‌ها اضافه می‌شود و برای مجلس خبرگان هم ۳ نفر تایید شدند.

مهدی دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره تعداد افراد تائید صلاحیت شده در استان هرمزگان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان گفت: فکر کنم در آخرین آمار ۱۲۳ نفر تایید صلاحیت شده برای انتخابات مجلس را داشتیم که روزانه به آن‌ها اضافه می‌شود و برای مجلس خبرگان هم ۳ نفر تایید شدند.

استاندار هرمزگان در خصوص این‌که به یک عنوان یک مسئول اجرایی چه تمهیداتی اندیشیده تا منویات رهبری برای برگزاری انتخاباتی پرشور اجرایی شود، عنوان کرد: البته که ما در قبال هر ۴ راهبری که حضرت آقا برای انتخابات مشخص کردند یعنی امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت مسئول هستیم. اما به نظر من با شیوه‌ای که در تایید نامزدها در پیش گرفته شد و طیف وسیعی از نامزدها با سلایق گوناگون تایید شدند، شورای نگهبان زمینه یک رقابت کاملا وسیع را ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: وظیفه تامین امنیت انتخابات با مسئولان امنیتی به ویژه خود من به عنوان رئیس شورای تامین استان‌ است که قطعا تمهیدات لازم دیده شده است. تمامی عزیزان ما در دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی تمهیدات لازم را دیده‌اند. سلامت انتخابات هم با مجریان وزارت کشور و هم ناظرانی که در دستگاه‌های دیگر حضور دارند، تامین می‌شود.

استاندار هرمزگان با بیان این‌که بحث اصلی انتخابات، بحث مشارکت است، عنوان کرد: در امر مشارکت هم فکر می‌کنم اصلی‌ترین کاری که باید انجام دهیم، افزایش سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی است. حضرت آقا یک فرمایشی دارند که می‌فرمایند مردم ایران جمهوری اسلامی را از دل آروزهای فروخورده خود عَلم کرده‌اند و این یعنی حضرت آقا یک نقشه راهی را نشان داده‌اند و ما واقعا باید برویم آرزوها، خواسته و مطالبات مردم را برآورده و محقق کنیم. فکر می‌کنم  بخشی از این اتفاقات که عرض کردم در راستای پاسخگویی آرزوها و مطالبات مردم بود که ان‌شاالله انجام آن‌ها بتواند مشارکت را افزایش دهد.

وی تاکید کرد: هم فرمانداران و هم خود من حضور بی‌واسطه‌ای در بخش‌ها و شهرستان‌های مختلف داریم از نزدیک حرف مردم را می‌شنویم، جلسات متعددی که با اصناف و اقشار مختلف گذاشته می‌شود می‌تواند اثر بسیار زیادی در افزایش مشارکت داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز