خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

حضور رزمندگان ادیان توحیدی در دفاع مقدس تحسین‌برانگیز است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۸۱۳

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه حضور رزمندگان ادیان توحیدی در دوران دفاع مقدس، تحسین‌برانگیز است، گفت: هموطنان ادیان توحیدی در دوران دفاع مقدس ۱۴۷ شهید و ۱۹۷ جانباز تقدیم دفاع از مرزهای کشور کردند و دوشادوش سایر هموطنان خود به نبرد با دشمن متجاوز و دفاع از کشور خود پرداختند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در یادواره شهدای ادیان توحیدی که با حضور جمعی از مقامات لشکری و کشوری در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، در سخنانی با تأکید بر اینکه  قرآن مجید منادی وحدت بین تمامی ادیان الهی است، گفت: ما امروز به آیات الهی نیاز داریم؛ آیاتی که در تمام کتب ادیان الهی آمده است و مشابه همین آیاتی است که در قرآن مجید آمده و آن اهدنا صراط المستقیم است.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه بشر به صراط مستقیم نیازمند است، گفت: صراط مستقیم بشر را در دنیا و آخرت رستگار و عاقبت به خیر می‌کند. نمونه عینی آن هم رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی ایران و شهدای دوران دفاع مقدس هستند که از اسلام، انقلاب و خاک کشور دفاع کردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: در میان شهدای دوران دفاع مقدس از ادیان مسیحی، کلیمی و زرتشتی داشتیم که وجهه مشترک تمامی آن‌ها قرار گرفتن در صراط مستقیم بوده است. راهی که خداوند آن را به شهدا وعده داده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز رهبر عزیزمان نماد عینی صراط مستقیم بعد از پیامبر و امامان معصوم علیهم السلام است. ضمن اینکه رهبر عزیزمان را می‌توانیم امروز بزرگترین منادی وحدت بدانیم. همچنین ایشان بزرگترین شخصیتی هستند که ندای وحدت را در عمل به منصه ظهور رسانده‌اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حضور رزمندگان ادیان الهی در دوران دفاع مقدس، یادآور شد: وسعت کشور‌ ما وسیع است و در آن ادیان توحیدی مختلف و متنوعی حضور دارند و همه به‌عنوان ملت ایران شناخته می‌شوند. حضور رزمندگان ادیان توحیدی در دوران دفاع مقدس، بسیار تحسین‌برانگیز است.

امیر سرتیپ حیدری آمار حضور ادیان توحیدی در دوران دفاع مقدس را نشانه عرق ملی پیروان این ادیان دانست و گفت: گرچه ممکن است ما در دین و آئین دارای مذاهب مختلفی باشیم، ولی در جایی که تمامی ارضی کشور به خطر بیافتد همه ما خود را مسئول می‌دانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز