خبرگزاری کار ایران

نیک‌بین در تذکری خطاب به رئیس‌جمهور:

مراقب نفوذی های درون دولت باشید/ گران شدن یک شبه گاز و کاهش سهمیه بنزین تصمیم‌های سلیقه‌ای و دقیقه‌ای است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۲۶۲

نماینده مردم کاشمر در مجلس خطاب به رئیس جمهور با انتقاد از اینکه گران شدن یک شبه گاز و کاهش سهمیه بنزین تصمیم های سلیقه ای و دقیقه ای است، گفت: شما قول دادید مردم از اینترنت رایگان استفاده کنند؛ اینترنت رایگان نمی خواهند قیمت آن را به وضعیت سابق برگردانید.

به گزارش ایلنا، جواد نیک بین در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، ۲ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو، گفت: اگر موضوع برق چاه موتورها را برای تابستان سال آینده نمی توانید مدیریت کنید، اجازه دهید مردم ژنراتور گازوئیلی بخرند تا با هزینه خودشان کمبود برق را جبران کنند و یا تسهیلات مورد نیاز را برای حوزه آبیاری زیرسطحی به مردم ارائه کنیم تا مردم آب کمتری برای کشاورزی استفاده کنند.

وی خطاب به رئیس جمهور با انتقاد از اینکه تصمیم های سلیقه ای و دقیقه‌ای در دولت مردم را ناراضی کرده است، افزود: گران شدن یک شبه گاز و کاهش سهمیه بنزین تصمیم‌های سلیقه‌ای و دقیقه ای است؛ شما قول دادید مردم از اینترنت رایگان استفاده کنند؛ اینترنت رایگان نمی خواهند قیمت آن را به وضعیت سابق برگردانید.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ در مجلس ادامه داد: قیمت خودرو و اقلام ضروری به صورت روزانه در حال افزایش است در حالی که قیمت دلار ثابت است، چه دستی در کار است که قیمت خودروی بی کیفیت در حال افزایش است مراقب نفوذی های درون دولت باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز