خبرگزاری کار ایران

با رأی نمایندگان و در بودجه ۱۴۰۳؛

واردات آمبولانس از پرداخت حقوق ورودی و عوارض گمرکی معاف شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۰۲۲

نمایندگان مجلس مصوب کردند واردات خودروی آمبولانس در صورت عدم امکان تأمین از محل تولید داخل از پرداخت حقوق ورودی و عوارض گمرکی، معاف می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۲ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، با بندهای (پ) و (ت) تبصره (۶) ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

در این نشست شهباز حسن‌پور در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: تقاضا دارم به کمیسیون امنیت ملی ماموریت دهید تا حادثه‌ای که عصر روز گذشته در کرمان رخ داد و منجر به کشته شدن پنج سرباز شده است را پیگیری کنند. مردم کرمان در دو هفته گذشته آسیب‌های روحی و روانی زیادی را متحمل شده‌اند. انتظار داریم این موضوع به صورت جدی دنبال شود.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث تعهد سپرده ارزی باعث شده تا بخش زیادی از محصولات کشاورزی از جمله پسته و سیب‌زمینی بر روی دست کشاورزان باقی بماند و کشاورزان با مشکل مواجه شده‌اند تقاضا داریم این موضوع تعهد سپرده ارزی برداشته شود تا مشکل کشاورزان مرتفع گردد.

علی اصغر باقرزاده در جریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه‌بندی فرهنگیان و پاداش پایان خدمت بازنشستگان لحاظ شود.

در بند (پ) تبصره (۶) ماده واحده آمده است؛ آن بخش از کالاها و خدمات شرکته‌ای ایرانی طرف قرارداد با شرکتهای خارجی که کالا و خدمات مورد نیاز شرکت‌های پیمانکاری خارجی را در طرحهای مورد تعهد طرف خارجی، تأمین می‌نمایند با تصویب شورای اقتصاد، مشمول تبصره (۳) ماده (۱۰) قانون مالیات بر ارزش‌افزوده مصوب سال ۱۴۰۰ می‌باشند.

همچنین در در بند (ت) تبصره (۶) ماده واحده نیز آمده است: واردات خودروی آمبولانس در صورت عدم امکان تأمین از محل تولید داخل توسط سازمان فوریت‌های پیش‌بیمارستانی اورژانس کشور، جمعیت هلال احمر، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشگاه‌های علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی کشور، شرکت ملی نفت ایران، و خیّرین بیمارستان‌ساز با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین آمبولانس فوریت‌های اجتماعی توسط سازمان بهزیستی کشور مشروط به استفاده از آن در راستای مأموریت دستگاه‌های مذکور در سال ۱۴۰۳ از پرداخت حقوق ورودی و عوارض گمرکی، معاف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز