خبرگزاری کار ایران

فلاحی در تذکر شفاهی:

بازنشستگان از پایین بودن حقوقشان گلایه‌مند هستند/ آموزش و پرورش حقوق معلمان حق‌التدریس را در اسرع وقت پرداخت کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۶۱۹

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش باید در پرداخت حق‌التدریس معلمان حق‌التدریس تسریع کند و هر نوع تعلل در پرداخت آنها به معنای تضییع حقوق آنها است.

به گزارش ایلنا، احمدحسین فلاحی در نشست صحن علنی امروز (دوشنبه ۱۸ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر صمت در خصوص خودروسازان گفت: خودروسازان به تعهد خود عمل کنند چرا که به موقع خودروهای ثبت‌نامی را تحویل نمی‌دهند و همچنین مردم شاکی هستند که خودروها را تعویض می‌کنند که هر دوی آنها مصداق حق‌الناس است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش باید بر پرداخت حق‌التدریس معلمان حق‌التدریس تسریع کند و هر نوع تعلل در پرداخت آنها به معنای تضییع  حقوق آنها است.

وی در تذکر به وزیر کشور افزود: به مدیران خود تذکر دهید که اعتبارات سفر ریاست جمهوری درخصوص اعتبار کنارگذر غرب همدان همچنین تکمیل ایستگاه راه آهن همدان سریع‌تر پرداخت شود.

فلاحی با اشاره به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بیان کرد: بازنشستگان از پایین بودن حقوقشان گلایه‌مند هستند، لازم است که کمیسیون تلفیق بودجه نیز به این مسئله توجه کافی داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به عدم اجرای درست قانون جوانی جمعیت گفت: در تحویل زمین و خودرو در بسیاری از استان‌ها همچون همدان چنین کاری صورت نمی‌گیرد و این قانون به صورت ناقص اجرا می‌شود که لازم است مجلس نظارت داشته باشد که این قانون به درستی اجرا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز