خبرگزاری کار ایران

روایت رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش از کمک‌رسانی به مجروحان حادثه تروریستی کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۱۵۳

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: سرعت عمل نیروی زمینی ارتش در امدادرسانی به حادثه‍دیدگان عملیات تروریستی کرمان عقبه‍ای به بلندای۴۴ سال دارد که در دوران دفاع مقدس و پس از آن به دست آمده‍است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ شهباز زارعی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در همایش بزرگداشت مقام زن که در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، با تسلیت حادثه تروریستی کرمان اظهار داشت: نیروی زمینی موکب شهدای ارتش و چادر بیمارستان را مستقر کرد و تیم پزشکی ما حضور داشتند؛ ما در کوتاه‍ترین زمان ممکن درصحنه حضور پیدا کرده و اولین یگانی بودیم که در این حادثه سرعت عمل داشتیم.

وی با اشاره به اینکه ۳۲ نفر از مجروحان حادثه را پذیرش کردیم گفت: ۶۴ درصد تخت‍‌ها را به مجروحان حادثه اختصاص دادیم و تا نیمه شب فردای حادثه اتاق عمل ما فعال بود.

زارعی با بیان اینکه امدادرسانی در حادثه کرمان، یک برش کوچکی از کار ماست گفت: این سرعت عمل عقبه‍‌ای به بلندای ۴۴ سال دارد که در دوران دفاع مقدس و پس از آن به دست آمده‍است.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در طول ۸ سال دفاع مقدس خدماتی انجام داده‍است که هیچ قلم و زبانی قادر به گفتن آن حماسه‍ها نیست تصریح کرد: یکی از پزشکان ما ۸ سال دفاع مقدس را در جبهه ماند.

زارعی با بیان اینکه در زلزله ترکیه ظرف ۴۸ ساعت خود را به صحنه حادثه رساندیم گفت: ۱۵ روز مستقر بودیم و ۳ نفر از بانوانمان نیز در عملیات امداد و نجات بین‍المللی حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بیماری های صعب‍العلاج سالهاست هزینه‍های سنگینی را پرداخت می‍کنیم تاکید کرد: طرح تحول سلامت به نام بانو زینب کبرا نام‍گذاری شده است که کل آن در نیروی زمینی ارتش به حوزه بیماری‍های صعب‍العلاج مربوط است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز