خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده ارتش:

تبدیل تهدیدها به فرصت‌ از مهم‌ترین اصول مدیریتی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۹۳۶

امیر دریادار سیاری گفت: برنامه ریزی و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ از مهم‌ترین نکات و اصول مدیریتی است.

به گزارش ایلنا، میر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در دوره هئیت معارف جنگ سپهبد شهید صیاد شیرازی که در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، با اشاره به نکات مهم مدیریتی و فرماندهی خطاب به دانشجویان، گفت: هنگامی که شما دانشجویان از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده و به عرصه کار مدیریتی و فرماندهی وارد می‌شوید و مسئولیتی را می‌پذیرید، باید برنامه‌ریزی منظم و مرتب برای کار خود داشته باشید. اگر به این شکل کار فرماندهی خود را شروع کنید می‌توانید در این عرصه موفق باشید.
 وی با تأکید بر مدیریت صحیح در اجرای وظایف و مأموریت‌ها، اظهارکرد: یکی از مهم‌ترین نکات و اصول مدیریتی این است که چگونه می‌توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد. اگر بتوانید تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنید، مطمئن باشید که در امر فرماندهی موفق خواهید بود. شما عزیزان باید  بدانید که هر کار سختی را می‌توان با مدیریت صحیح، دقت و تدبیر انجام داد، بنابراین نباید از مشکلات هراسی داشته باشید.
امیر دریادار سیاری افزود: هنگامی که بنده مسئولیت نیرو دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را پذیرفتم، با مشکلات بسیار بزرگ و دشواری در نیرو دریایی مواجه بودیم که خیلی‌ها معتقد بودند این مشکلات به هیچ عنوان قابل حل شدن نیستند؛ لکن تجربه ثابت کرد که با مدیرت مشکلات بزرگ نیز قابل رفع  شدن هستند.
معاون هماهنگ کننده ارتش خاطرنشان کرد: با دستور فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌‌العالی)خوشبختانه توانستیم تمامی تجهیزات نیرو دریایی اعم از شناورهای سطحی، زیر‌سطحی و پروازی را عمردهی انقلابی کنیم و این موضوع حاصل یک برنامه بسیار وسیع و گسترده تعمیراتی بود که در آن تمامی نیروها، تجهیزات و امکانات نیرو دریایی به کار گرفته شد که این موضوع نشان می‌دهد که با مدیریت صحیح و اراده راسخ می‌توان هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کرد و از تمامی امکانات به نحو شایسته‌ای استفاده کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز