خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

قدرت صنعت پهپادی متناسب با تهدیدات احتمالی در حال ارتقا است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۹۳۵

امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد، گفت: قدرت پهپادی ایران متناسب با تهدیدات احتمالی در حال ارتقا است و به برکت این تحول عظیم در سایر صنایع نیزشاهد جهش فناوری بومی هستیم.

به گزارش ایلنا، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز شنبه در جمع فرماندهان و کارکنان یگان پهپادی این نیرو، اظهارداشت: حمایت مردم کشورمان در برهه‌های مختلف، مهمترین مولفه قدرت کشور است و نقشه‌های شوم بیگانگان در ضربه‌زدن به اقتدار کشورمان را بی‌اثر کرده است.

امیرسرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه اقدامات تروریستی نشان از اوج ذلت و خواری بیگانگان دارد، اذعان داشت: این اقدامات بیانگر استیصال دشمنان در برابر پیشرفت و قدرت روزافزون جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، خاطرنشان کرد: قدرت پهپادی ایران متناسب با تهدیدات احتمالی در حال ارتقا است و به برکت این تحول عظیم در سایر صنایع از جمله متالوژی، فایبرگلاس، کامپوزیت و...شاهد جهش فناوری بومی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه پهپادهای بومی کشورمان برتری هوایی برخی کشورهای بیگانه را کم‌اثر و سلب کرده‌اند، تصریح کرد:توسعه بهره‌گیری از پهپاد در افزایش توان رزمی و عملیاتی پدافند هوایی نقش بسزایی دارد و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز