خبرگزاری کار ایران

مجمع نیروهای خط امام:

ملت ایران هیچ‌گاه مرعوب تهدید و کشتار و خشونت نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۴۳۸

مجمع نیروهای خط امام در بیانیه ای با محکومیت حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان تاکید کرد: ملت ایران نشان داده هیچگاه با تروریسم همراه و مرعوب تهدید و کشتار نمی‌شود.

 

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«حمله جنایتکارانه علیه شماری از شهروندان بیگناه و به خاک و خون کشیده شدن صدها تن از زنان و مردان و کودکان مظلوم در شهر کرمان، بار دیگر چهره زشت و پلیدِ تروریسم را به نمایش گذاشت.

این عملیات تروریستی در سالروز شهادت سردار سلیمانی که خود قربانی تروریسم دولتی شد، از سوی هر کس و هر جریانی و با هر نیتی که صورت گرفته باشد، اقدامی محکوم و شنیع و ضدانسانی است که همۀ وجدان‌های پاک و سلیم را به انزجار واداشته و دل‌های بسیاری را مالامال از درد و اندوه می‌کند. پیشینه تاریخی ملت ایران نشان داده که هیچگاه با جریان ترور همراه نشده و مرعوب تهدید و کشتار و خشونت نخواهد شد.

مجمع نیروهای خط امام ضمن همدردی و تسلیت به مردم ایران و بازماندگان شهدا، و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان عزیز این واقعه، از دستگاه‌های مسئول انتظار دارد، عوامل و ریشه‌های بروز این حادثه را شناسایی و در تعامل با نخبگان و صاحبان فکر و تجربه در کشور، تقویت و تحکیم امنیت را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز