خبرگزاری کار ایران

بیانیه حزب موتلفه اسلامی در پی جنایت تروریستی در کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۳۵۶

حزب موتلفه اسلامی به مناسبت شهادت هم وطنانمان در حمله تروریستی کرمان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن کامل بیانیه به شرح زیر است: 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنها در دولتهای استکباری غرب و عوامل مزدورشان، در امتداد جنایات در فلسطین، در سالگرد شهادت سردار مقاومت شهید سلیمانی، جنایت وحشیانه خود را تداوم دادند و مردمی را که برای زیارت شهدا آمده بودند به خاک و خون کشیدند.

این جنایت وحشیانه ایجاب می‌کند که حافظان امنیت کشور، هوشیاری و مراقبت خود را دوچندان کنند و با هوشیاری، توطئه را قبل از اجرا شدن خنثی نمایند.

باید اقدامات بازدارنده و تدابیر، شکلی نو به خود بگیرند و عملیات ریشه کن شدن رژیم صهیونیستی تشدید شود.

اکنون نبرد آزادیخواهان، ارزشگرایان و حق پرستان با مستکبرین و باطل گرایان و فرعونیان معاصر گسترش یافته و دامنه جنایات رژیم صهیونیستی، غیر از غزه به سایر نقاط هم‌مرز ادامه یافته و شهادت نایب رییس دفتر سیاسی حماس که در بیروت اتفاق افتاد و اکنون در کرمان، احتمال دارد که در روزهای آینده در سایر کشورهای منطقه نیز تکرار شود که این امر تشکیل جبهه متحد ضد استکبار و جنایتکاران را می طلبد.

حزب موتلفه اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایات و حامیان جنایتکاران، از همه سازمان های بین المللی می خواهد که به وظایف انسانی خود عمل کنند.

از علمای اسلام انتظار دارد که در چنین شرایط اگر صلاح می دانند حکم جهاد تدافعی علیه صهیونیستها و جنایتکارانی که در هر موقعیتی با آنها همکاری می‌کنند را صادر نمایند. زیرا از این به بعد دلیلی ندارد که دفاتر رژیم صهیونیستی و صهیونیستها در سراسر دنیا در امنیت به سر ببرند و باید متوجه شوند که اگر آنها جنایت خویش را فرامرزی می‌کنند دفاع و جهاد هم می‌تواند فرامرزی و همه جانبه شود و آنگاه است که خشم همه انسانها در جهان تنها به راهپیمایی و محکوم کردن جنایتکاران محدود نخواهد ماند؛ بلکه آتش غضب الهی و همه انسانهای با وجدان، ریشه جنایت و جنایتکاران را خواهد سوزاند.

حزب موتلفه اسلامی به خانواده معظم شهدای این جنایت تسلیت گفته و برای مجروحان آرزوی سلامتی می نماید.

از مردم قهرمان ایران می‌خواهد با بصیرت همیشگی خود حضور در همه صحنه‌ها را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز