خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

مسئولان امنیتی کشور به زودی مزدوران جنایتکارحادثه کرمان را به دست عدالت خواهند سپرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۲۷۵

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در پیامی ضمن تسلیت شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در پی اقدام تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان گفت: بدون شک این اقدام مذبوحانه بی‌پاسخ نخواهد ماند، و مسئولان امنیتی و انتظامی کشور به‌زودی ضمن شناسایی و دستگیری این مزدوران جنایتکار آن‌ها را به‌دست عدالت خواهند سپرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح درپی شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در پی اقدام تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مَنْ قُتِلَ مَظْلُومًا فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِیِّهِ سُلْطَانًا فَلَا یُسْرِفْ فِی الْقَتْلِ إِنَّهُ کَانَ مَنْصُورًا

جنایت هولناک و تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت و جراحت شماری از مردم بی دفاع شد، حکایت از عمق شکست صهیونیست‌ها و استکبار جهانی در مقابله رو در رو با دلاور مردان جبهه مقاومت دارد، دشمنانی که حتی گرامی‌داشت یاد و خاطره حاج قاسم هم لرزه بر اندام آن‌ها می‌اندازد.

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند این قبیل جنایات هرگز نخواهد توانست در اراده مردم صبور و مقاوم ایران اسلامی خللی وارد نماید و بدون شک این اقدام مذبوحانه بی پاسخ نخواهد ماند، و مسئولان امنیتی و انتظامی کشور به زودی ضمن شناسایی و دستگیری این مزدوران جنایتکار آن‌ها را به دست عدالت خواهند سپرد و به فضل خداوند قادر متعال فرزندان مکتب سلیمانی انتقام سختی از عاملان و آمران اصلی این جنایات خواهند گرفت.

اینجانب شهادت جانگداز این گل‌های پرپر شده عاشق ولایت را خدمت قطب دایره امکان حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حق ایشان، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و خانواده‌های داغدار ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن شهیدان والا مقام علو درجات و برای مجروحین و مصدومین شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ.

احمدرضا پورخاقان

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور

سیزدهم دی ماه یکهزار و چهارصد و دو

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز