خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

استکبار جهانی حتی از زائران قهرمان مردم ایران هم ترسیده‌ است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۲۷۳

معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سر پرست نهاد ریاست جمهوری در پی حمله تروریستی به زائران مزار شهید سلیمانی در پیامی تاکید کرد که استکبار جهانی حتی از زائران قهرمان مردم ایران هم ترسیده‌ است.

به گزارش ایلنا، متن پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

آه از غمی که تازه شود با غمی دگر

بار دیگر دشمنان این آب و خاک دست به جنایت زدند و جمع کثیری از هموطنان عزیز و مظلوم‌مان در گلزار شهدای کرمان را در اقدامی تروریستی به خاک و خون کشیدند.

محل و مکان این جنایت سبعانه این کلام حکیمانه رهبری معظم انقلاب را تثبیت کرد که شهید سلیمانی برای آمریکا خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است. حادثه تروریستی امروز به عینه نشان داد که استکبار جهانی حتی از زائران قهرمان مردم ایران هم ترسیده‌ است و تاب حضور شگفت‌انگیز ملت بر مزار حاج قاسم عزیز را ندارد.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده‌های شهدا و مجروحین امروز تسلیت و تعزیت می‌گویم و یقین دارم که با همت والای نیروهای انتظامی و امنیتی کشورمان، عذابی دردناک و مهلک در انتظار آمران و عاملان این حمله تروریستی خواهد بود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز