خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی؛

اقناع مشروط رشیدی کوچی به پاسخ های خودرویی وزیر صمت/ مهلت سه ماهه به دولت برای واردات خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۶۰۸

جلال رشیدی کوچی به صورت مشروط و با در نظر گرفتن فرصتی ۳ ماهه برای اصلاح بازار خودرو و آغاز فرآیند واردات خودرو از پاسخ های وزیر صنعت، معدن و تجارت قانع شد.

به گزارش ایلنا،  جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی که به عنوان نماینده سوال کننده از وزیر صمت در خصوص این که چرا علیرغم گذشت یک سال از تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو و ابلاغ آن تا این لحظه خودرو وارد کشور نشده است، با قرار دادن فرصتی سه ماهه برای اصلاح بازار خودرو به طور مشروط از پاسخ های وزیر قانع شد.  

تالار پشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: سوال رشیدی کوچی با موضوع اینکه علیرغم تصویب و ابلاغ قانون ساماندهی صنعت خودرو در خردادماه سال گذشته متاسفانه شاهد آن هستیم که هنوز بعد از گذشت یک سال هیچ خودرو نویی وارد کشور نشده است و هر روز شاهد ایرادات عجیب و نا متعارفی که به نوعی شائبه سنگ اندازی در واردات خودرو را دارد، هستیم. این اتفاق باعث افزایش شکاف ناامیدی و بی اعتمادی ملت به حاکمیت شده است و طولانی تر شدن این موضوع یقینا نارضایتی هایی را افزایش خواهد داد. در راستای ماده ۲۰۷ آئین نامه داخلی در کمیسیون بررسی و ملی شناخته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز