خبرگزاری کار ایران

تشریح جزئیات حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۲۱۴

وزیر امور خارجه کشورمان برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس، در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، بنا به دعوت رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در جلسه این کمیسیون حضور یافت و ضمن ارایه گزارشی از آخرین تحولات‌ غزه به سؤالات تعدادی از نمایندگان پاسخ داد.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از تلاش ها و اقدامات وزارت امور خارجه در پیگیری حقوق حقه مردم مظلوم فلسطین تشکر و قدردانی کردند.

وزیر امور خارجه به سوال ولی اسماعیلی نماینده گرمی و انکوت راجع به آلودگی رودخانه ارس از طریق پساب نیروگاه متسامور ارمنستان، سوال طغیانی نماینده اصفهان درخصوص وظایف قانونی وزارت امور خارجه در برقراری روابط کشورمان با سازمانهای بین المللی اقتصادی و سوال  ایزدخواه نماینده تهران پیرامون حق خانواده های ایرانی ساکن اروپا برای نگهداری فرزندانشان پاسخ داد و اقدامات انجام شده از سوی وزارت امور خارجه در ارتباط با موارد مطرح شده را تشریح کرد.

امیرعبداللهیان بر مبنای گزارش فنی و راستی آزمایی سازمان انرژی اتمی ایران هر گونه‌ وجود آلودگی ناشی از نیروگاه اتمی برق متسامور ارمنستان را منتفی دانست.

امیرعبداللهیان ضمن ارائه گزارشی از تحولات فلسطین از نقطه نظرات رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این خصوص تشکر و بر تداوم‌ رایزنی و همفکری بین وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی‌ تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز