خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‍شرق نیروی زمینی:

تجلیل از شهدا وظیفه آحاد جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۳۸۴

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‍شرق نیروی زمینی تاکید کرد: قهرمانان بسیاری در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کنند، امّا شهدا قهرمانان واقعی ایران اسلامی هستند و تجلیل از آنها وظیفه آحاد جامعه است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ رضا آذریان ارتش در یادواره شهدای ارتش در شهرستان گلبهار که با حضور خانواه‌های شهدا و مسئولان لشکری و کشوری در دانشگاه آزاد گلبهار برگزار شد، ضمن ارج نهادن به مقام شهدای انقلاب، مدافع حرم و امنیت گفت: این محفل یادبود شهدایی است که امنیت را مدیون آن‌ها هستیم؛ بر همین اساس باید قدردان مجاهدت‌های آن‌ها و ایستادگی و صبر خانواده‌های شهیدان باشیم.

وی افزود: شهدا با هدف تضمین استقلال کشور جان خود را نثار انقلاب اسلامی کردند. امروز آن‌ها قهرمانان کشور لقب گرفتند. قهرمانان بسیاری در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کنند، امّا شهدا قهرمانان واقعی ایران اسلامی هستند و تجلیل از آن‌ها وظیفه آحاد جامعه است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: خانواده‌های شهدا با صبر و استقامت برای مردم ایران اسلامی الگو شدند و ما به وجود آن‌ها افتخار می‌کنیم.

آذریان یادآور شد: رهبر انقلاب اسلامی فضیلت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا را کمتر از شهادت نمی‌دانند و خانواده شهدا این رسالت سنگین را بر عهده دارند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‍شرق با اشاره به اینکه شهدای ارتش اولین مدافعان انقلاب هستند، ابراز داشت: وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، دشمن نقشه‌های بسیاری را طرح کرد تا نظام مقدس اسلامی از بین برود که تحمیل جنگ به ایران یکی از توطئه‌ها بود که ایثار و ازجان‌گذشتگی شهدا، ایثارگران و رزمندگان جان برکف آن را نقش بر آب کرد و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران به عنوان امتیاز به دشمن واگذار شود.

وی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس نیروهای مسلح، بسیج و مردم با هم متحد شدند و انقلاب اسلامی را تثبیت کردند و با خلق حماسه‌ای ماندگار شکست دشمن را رقم زدند. امام(ره) فرمودند در جنگ ابهت ابرقدرت جهان را شکست دادیم که اقتدار جمهوری اسلامی را به‌همراه داشت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‍شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه باید نهم دی روز بصیرت را ارج نهیم و در خط ولایت ثبات قدم داشته باشیم، خاطرنشان کرد: مردم در حماسه ۹ دی در میدان حضور اثر بخش داشتند و با پشتیبانی از ولایت، نظام سلطه را در دستیابی به اهداف خصمانه‌اش ناکام گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز