خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی:

توانمندی پدافند هوایی لرزه بر اندام بیگانگان در منطقه انداخته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۶۹۲

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به استفاده از تسلیحات گسترده و متنوع پدافندی در راستای دفاع چند لایه مرزهای هوایی کشورمان تاکید کرد: توانمندی پدافند هوایی لرزه بر اندام بیگانگان در منطقه انداخته است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش قلب در جمع کارکنان ستاد پدافند هوایی ارتش گفت: در نیروی پدافند هوایی اقدامات بسیار خوبی در حوزه بومی‌سازی تجهیزات و سامانه و سلاح‌های پدافندی صورت گرفته است و با دارا بودن تجهیزات بومی در همه سطوح و نیروی انسانی متعهد، تمامی مرزهای کشور را تا کیلومترها زیر پوشش راداری خود دارد.

وی با اشاره به توانمندی و قابلیت های مختلف پهپاد کرار مسلح به موشک مجید، تصریح کرد: امروز اقتدار و توان بازدارندگی کشور بسیار بالا است و دشمنان به خوبی می‌دانند اگر حرکت اشتباهی انجام دهند جوانان ایرانی پاسخ قاطعی به آنها می‌دهند.

خوش قلب گفت: امروز برتری و جایگاه ارزشمند پدافند هوایی ارتش در عرصه بین المللی مرهون انسجام، وحدت، تلاش و ممارست علمی متخصصان این مرز و بوم است.

وی ادامه داد: متناسب با فناوری روز توان پهپادی خود را ارتقا می دهیم و این اتفاق در حال انجام است. امروز توان و فناوری نیروهای مسلح بسیار بالا است و آنچه امروز شما می‌بینید که در رزمایش‌ها بکار گرفته شده تمام آن بر اساس دانش بومی بوده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی با اشاره به استفاده از تسلیحات گسترده و متنوع پدافندی در راستای دفاع چند لایه مرزهای هوایی کشورمان اظهار داشت: توانمندی پدافند هوایی لرزه بر اندام بیگانگان در منطقه انداخته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز