خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش:

برنامه‌های مختلفی در زمینه تولید تجهیزات دفاعی داریم/ حضور کشور‌های فرامنطقه‌ای در منطقه پذیرفتنی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۵۶۹

امیر دریادار کاویانی با بیان اینکه در زمینه ساخت ناو موشک‌انداز، ناوشکن سنگین، زیردریایی و دیگر تجهیزات دفاعی برنامه‌های مختلفی داریم، گفت: تجهیزاتی که تولید می‌شوند، برای تأمین امنیت کشورمان است.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به الحاق ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: دریای خزر، دریای صلح و دوستی است و منافع آن نیز مربوط به پنج کشور ساحلی این دریا است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه تجهیزاتی که تولید می‌شوند، برای تأمین امنیت کشورمان است، افزود: ما بنابر ساختار نیروی دریایی ارتش و طرح ولایت که در سال ۱۳۸۸ به تصویب رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) رسید، پیش می‌رویم و در زمینه ساخت ناو موشک‌انداز، ناوشکن سنگین، زیردریایی و دیگر تجهیزات دفاعی برنامه‌های مختلفی داریم.

امیر دریادار کاویانی با اشاره به حضور کشور‌های فرامنطقه‌ای در منطقه گفت: آمریکایی‌ها اکنون منفعل هستند و تهدیدات آن‌ها از روی استیصال است؛ آن‌ها توان مقابله با محور مقاومت را ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز