خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان در دیدار مقداد فیصل:

ایران و سوریه نگاه مشترکی نسبت به ضرورت پایان یافتن فوری جنایات جنگی رژیم صهیونیستی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۳۶۴

وزیر امور خارجه سوریه که برای شرکت در همایش بین‌المللی تهران در خصوص فلسطین به ایران سفر کرده بود، پیش از ترک تهران با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در این دیدار با تجلیل از مواضع سوریه در خصوص تحولات جاری در غزه و فلسطین، گفت: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه بیش از پیش در منطقه در کنار هم قرار دارند و نگاه مشترکی نسبت به ضرورت پایان یافتن فوری جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و نسل‌کُشی در فلسطین دارند.

وی با ابراز خرسندی از روند در حال تحکیم امنیت و ثبات در سوریه، بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از بسط حاکمیت دولت سوریه بر تمام مناطق سرزمینی این کشور تاکید کرد.

فیصل مقداد، وزیر امور خارجه سوریه نیز از ابتکار جمهوری اسلامی ایران در برگزاری همایش بین‌المللی تهران در خصوص فلسطین تجلیل و اظهار داشت: دیدگاه‌های مطرح شده در سخنرانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس، نظر سوریه هم هست و دولت سوریه به طور کامل آن را تایید می‌کند.

وی ادامه داد: پیروزی ملت فلسطین در واقع پیروزی امت عربی – اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز