خبرگزاری کار ایران

بازدید امیر سرتیپ صباحی‌فرد از گروه پدافند هوایی زاهدان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۹۱۴

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در گروه پدافند هوایی شهید یحیی پور زاهدان و سایت راهبردی غدیر زابل از بخش‌های مختلف این یگان بازدید و توان رزمی و آمادگی دفاعی این سایت پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از گروه پدافند هوایی شهید یحیی پور زاهدان اظهار داشت: مرزبانان هوایی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار، اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی بالا، همواره امنیت مطلوب و پایداری را در مرزهای هوایی کشورمان ایجاد کرده‌اند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه منطقه جنوب شرق کشور از اهمیت استراتژیک بسیار بالایی برخوردار است، اذعان داشت: دفاع از مراکز حیاتی، حساس و با اهمیت منطقه از نظر جغرافیایی، اقتصادی، انرژی حساسیت مأموریت پدافند هوایی را در این منطقه چند برابر کرده است.

 وی خاطرنشان کرد: پدافند هوایی با اتکا به توانمندی‌های داخل توانسته آسمان کشور را تحت پوشش رادارهای بومی خود قرار دهد و فرصت سواستفاده و خرابکاری را از دشمن بگیرد.

امیر سرتیپ صباحی فرد با اشاره به تجهیز یگان های راهبردی این نیرو به پهپاد‌ پیشرفته کرار با قابلیت مسلح شدن به انواع موشک افزود: راهبرد پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپادی، جنگ الکترونیک و حوزه سایبری با جدیت دنبال می‌شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی این یگان گفت: پدافند هوایی در تمامی حوزه‌ها رشد فزاینده‌ای دارد و اتفاقات بسیار خوبی در حوزه دفاعی رخ داده است و نوید آینده‌ای روشن را می‌دهد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز