خبرگزاری کار ایران

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور:

تبیین واقعیت‌ها عامل خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن است/ قدرت نرم، یکی از مؤلفه امنیت است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۱۳۱

امیر سرتیپ دوم کلهری گفت: همه ما به عنوان سرباز و خادم مردم، وظیفه داریم با روایت صحیح واقعیت‌ها و تبیین به هنگام، جوانان عزیز و خانواده‌ها را از توطئه‌های شوم دشمن آگاه سازیم.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم رضا کلهری فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور در همایش دانش‌افزایی قدرت نرم که این منطقه پدافندی برگزار شد، گفت: امروز قدرت نرم و امنیت سایبری، از مولفه‌های امنیت کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دفاع امروز ما مقابله با تهاجم دشمن در جنگ نرم است، افزود: نیرو‌های مسلح در ۸ سال دفاع مقدس خوش درخشیدند، علاوه بر حفظ و حراست از ایران عزیزمان در جنگ سخت، وظیفه مقابله با تهاجم همه جانبه دشمنان در جنگ نرم نیز بر عهده ما سربازان ولایت است و در این راه خط مشی ما تدابیر ارزشمند ما ولایت فقیه است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور، هدف دشمن در جنگ نرم را تسلط بر باورها و عقاید مردم به ویژه نسل جوان کشورمان دانست و گفت: امروز دشمن بدنبال تخریب فکر، اندیشه، اعتقادات و باورهایمان است اما مردم ایران اسلامی همیشه بیدار و آگاه هستند و با حضور در صحنه های مختلف توطئه‌های دشمنان را خنثی می کنند.

امیر سرتیپ دوم کلهری خاطرنشان کرد: همه ما به عنوان سرباز و خادم مردم، وظیفه داریم با روایت صحیح واقعیت‌ها و تبیین به هنگام، جوانان عزیز و خانواده‌ها را از این توطئه شوم آگاه سازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز