خبرگزاری کار ایران

نوروزی در موافقت با کلیات بودجه:

کاهش قابل توجه تراز عملیاتی بودجه از نکات قابل توجه بودجه سال آینده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۷۰۲

نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ بحث کاهش قابل توجه تراز عملیاتی بودجه دیده شده است که از نکات قابل توجه بودجه سال آینده است.

به گزارش ایلنا، رحمت اله نوروزی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی و در موافقت با کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: این لایحه بر اساس آئین نامه داخلی مجلس تنظیم شده است و به صورت دو مرحله ای به مجلس ارائه شده است که نکته مهم آن کاهش قابل توجه تراز عملیاتی بودجه است که به خوبی در این لایحه دیده شده است.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این بودجه از جهت اشتغال به خوبی تدوین شده است و منابع بانکی به علاوه صندوق کارآفرینی امید در این لایحه در جهت اشتغال کمک خواهد کرد.

وی افزود: در بحث حقوق بازنشستگان که دغدغه مجلس و نمایندگان است بحث همسان سازی و متناسب سازی حقوق آن ها به خوبی صورت گرفته است در حالی که طی سال های گذشته قدرت خرید کارکنان و بازنشستگان بسیار کاهش یافته است اما با اصلاحات به عمل آمده قدرت خرید نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم علی آباد در مجلس یازدهم اضافه کرد: گندم در این لایحه به خوبی دیده شده است و ساز وکار کشت قراردادی نیز در این لایحه به خوبی تنظیم شده که امید است بالای ۱۱ میلیون تن گندمکاران، گندم تحویل دهند. همچنین لازم است ۱۶۸ همت برای خرید گندم لحاظ شود، همچنین در بحث تامین پول نیز ۱۷۰ همت نیز دیده شود.

وی ادامه داد: در بحث فرار مالیاتی با توجه به اینکه با کاهش تراز عملیاتی بودجه مواجه خواهیم بود فرار مالیاتی نیز کاهش پیدا خواهد کرد و مالیات ها دقیق خواهد شد چرا که وزیر اقتصاد و رئیس سازمان مالیاتی این قول را داده اند که با فرار مالیات ها مقابله کنند تا فرار مالیاتی صورت نگیرد.

نوروزی بیان کرد: در بحث تبصره ۱۸ نیز ساختارها به خوبی دیده شده است و حساب و کتاب ها مشخص است، همچنین در این لایحه بحث تحکیم خانواده، جمعیت آوری، رفع موانع برای تولید، بحث فرزندآوری، فعالیت ها و تولیدات فرهنگی و قرآنی، همچنین کمک به مساجد به خوبی دیده شده است که لازم است نمایندگان با این لایحه موافقت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز