خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی در صحن علنی:

باید تصمیمی جدی و پشیمان‌کننده در مورد تروریست‌ها اتخاذ شود تا دیگر شاهد شهادت مرزبانان خود نباشیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۲۲۶

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: برای پایان یافتن حوادث مشابهی همچون حادثه تروریستی راسک، کمیسیون امنیت ملی باید تصمیمی جدی و پشیمان کننده اتخاذ کند.

به گزارش ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۸ آذرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تلخ شهادت ۱۱ نفر از هموطنانمان در حادثه تروریستی راسک سیستان و بلوچستان خطاب به رئیس مجلس، عنوان کرد: این عملیات تروریستی ارزش نظامی ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دستور دادید کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به این موضوع ورود کند برای اینکه دیگر شاهد تکرار چنین اتفاقاتی نباشیم باید به کمیسیون امنیت ملی ماموریت داده شود تا تمامی این موارد مشابه ظرف یک الی ۲ سال گذشته جمع بندی و یک تصمیم جدی اتخاذ شود.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با بیان اینکه چنین حوادثی مشابه با وضعیت کشور عراق در جدار مرزی رخ می دهد و تروریست ها در این منطقه مستقر می شوند، افزود: در منطقه مرزی ما نیز این تروریست‌ها در مرز ایران و پاکستان مستقر هستند لذا باید یک تصمیم جدی و پشیمان کننده در این زمینه اتخاذ شود تا ما دیگر شاهد شهادت مرزبانان خود نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز