خبرگزاری کار ایران

حادثه تروریستی راسک بار دیگر خوی وحشیگری و ددمنشانه ظالمان عالم را به نمایش گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۰۳۷

رئیس دیوان محاسبات کشور در پیامی ضمن محکومیت حادثه ترویستی راسک یادآور شد که این حادثه تروریستی و شهادت ۱۱ تن از ماموران وظیفه شناس فراجا، بار دیگر خوی وحشیگری و ددمنشانه ظالمان عالم را به نمایش گذاشت.

به گزارش ایلنا،  متن پیام سیداحمدرضا دستغیب رییس کل دیوان محاسبات کشور در پی شهادت جمعی از پرسنل نیروی انتظامی در حادثه تروریستی راسک به شرح زیر است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ( سوره احزاب آیه ۲۳ )

حادثه تروریستی راسک و شهادت ۱۱ تن از ماموران وظیفه شناس فراجا، بار دیگر خوی وحشیگری و ددمنشانه ظالمان عالم را به نمایش گذاشت.

گروهک تروریستی جیش الظلم که به واسطه پشتیبانی ها و حمایت های مالی و تسلیحاتی کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا و اسراییل جنایتکار، دست به این اقدامات کور می‌زند تا امنیت و وحدت ملی ایرانیان را به مخاطره اندازد باید بداند که این اقدامات نه تنها خدشه ای در وحدت مردم عزیز کشورمان ایجاد نمی کند بلکه عزم و اراده ملت بزرگ ایران در مقابله با دشمنان را محکم تر و استوارتر خواهد کرد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دلیرمردان جانباخته در این واقعه، از دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی کشور انتظار می رود تا در کوتاه ترین زمان ممکن، عاملان و آمران این جنایت را شناسایی نموده و بدون کمترین اغماض با آن ها برخورد نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز