خبرگزاری کار ایران

محمدیاری در نطق میان دستور:

موضوع طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به محاق رفته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۶۷۲

نماینده طوالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت: امنیت شغلی چالشی است که در موضوع طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستور کار مجلس قرار گرفت اما به محاق رفته است و امید داریم که سرو سامان پیدا کند.

به گزارش ایلنا، حسن محمدیاری  در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۰ آذرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه (س) و درود به روح شهدا گفت: خداوند را شاکر هستیم به واسطه همه نعماتی که ما عطا فرموده است و امیدوارم که شکر نعمت را به جا آورده و از ظرفیت نمایندگی در جهت خدمات رسانی به مردم استفاده کنیم. باید به این جایگاه با نگاه حق الناسی توجه شود و از لحظه ها و فرصت ها در جهت تحقق منویات موکلین استفاده شود. امروز معیشت مردم مطابق توصیه های مقام معظم رهبری اولویت اول ما است.

وی افزود: امنیت شغلی چالشی است که در موضوع طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستور کار مجلس قرار گرفت اما به محاق رفته است و امید داریم که سرو سامان پیدا کند. معیشت یعنی یکسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری که در مجلس شورای اسلامی به این موضوع اهتمام ویژه ای شده است. بخش اعظمی از نیازمندان جامعه که تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد هستند مغفول مانده اند و باید به معیشت آنها توجه شود از همه مهم تر معیشت یعنی ایجاد اشتغال برای جوانان مستعد به کار که جز مراجعات فراوان است که متاسفانه بستر مناسبی برای جذب آنها فراهم نیست. حتی بستر خوداشتغالی را از این عزیزان دریغ کردیم. اغلب در بحث گزینش و جذب معلمان جوان دچار آفتی در صلاحیت ها شده ایم و مقتضیات زمان و مکان لحاظ نمی شود و فرصت استفاده از ظرفیت های  نیروهای جوان دهه ۷۰ و ۸۰ با اعمال سلایق شخصی به محاق رفته است انتظار داریم مدیران عالی رتبه مرتبط با احراز صلاحیت ها با نگاه موثق ترتیبی اتخاذ نمایند تا عده کثیری از جوانان پاک و معصوم از قطار انقلاب پیاده نشوند و با نگاه توام با رافت اسلامی فرصت و انگیزه خدمات رسانی را از این عزیزان سلب ننماییم. براساس آخرین آمار حدود هزار معلم آماده به خدمت به جهت سخت گیری های غیرمنطقی و غیرمنصفانه به چالش خورده اند و می طلبد دلسوزان نظام تدبیری اتخاذ نمایند تا شاهد رفتارهای غیرکارشناسی در حوزه گزینش و احراز صلاحیت نباشیم.

نماینده مردم طوالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت: بخش اعظمی از پروژه های نیمه تمام که با روزمرگی مردم ارتباط دارد معطل مانده است این تعطیلی صرفا ناشی از عدم نگاه متوازن است. مناطق کم برخوردار همچنان مورد بی مهری مسئولان اجرایی قرار می گیرند مردم ولی نعمت ما هستند اما گاها برخی به این مهم توجه ندارند.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در حوزه انتخابیه که بالغ بر یک چهارم وسعت سرزمینی استان سرسبز گیلان است شاهد کاستی های فراوانی در حوزه زیرساخت هستیم. مدیران ناکارآمد به این بی عدالتی بیشتر دامن می زنند. بانک ها به شدت در ایجاد نارضایتی بین مردم تاثیرگذار هستند که لازم است چاره جویی شود. در فصل انتخابات مردم مورد بی مهری قرار می گیرند اگر دلسوز نظام هستیم باید آغوش مهربانی به روی مردم گشاده شود نه اینکه با بی تدبیری سطح رضایتمندی مردم را کاهش دهیم. اصلی که اساسا در مخیله برخی ها جایگاهی ندارد. سبد رای نظام اصل است و انتخاب اشخاص در مرحله بعدی قرار دارد مردم خود قاضی خوبی هستند و خدمتگزارن واقعی را به خوبی تشخیص می دهند.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: کنارگذر تالش را که کریدور شمال به جنوب است ملکه ذهن خود قرار دهد. 

این نماینده مردم عنوان کرد: از وزیر نیرو بابت حضورش در سد شفا رود تشکر می کنم به دلیل اینکه بارقه امید را در بین مردم منطقه ایجاد کرد ولی این کافی نیست و ضرب العجل یکماهه جهت احیای کارگاه سد شفا رود و اعاده به کار پرسنل را رصد نمایید تا بدقول نشوید.

محمدیاری خطاب به وزیر بهداشت بیان کرد: ام آر آی تالش خریداری شده است و هرچه سریعتر باید نصب شود تا مردم از نگرانی خارج شوند.

وی گفت: پل اسالم نیازمند به اعتبار دارد که مساعدت ریاست جمهوری می تواند تاثیرگذار باشد.مشکل برنج در سال های اخیر به محاق رفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز