خبرگزاری کار ایران

بیاتی در تذکر شفاهی:

وام‌های کشاورزان و دامداران تمدید شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۳۶۵

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم تمدید وام های کشاورزان و دامداران با توجه به بروز خشکسالی در سال گذشته مشکلات فراوانی برای تولیدکنندگان این بخش شده است، تداوم این موضوع موجب می شود که این مشکلات بیشتر شود بنابراین درخواست تمدید وام های کشاورزان و دامداران را دارم.

به گزارش ایلنا، ولی الله بیاتی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: از اقدامات وزارت نیرو در تکمیل پروژه آب هفتیان که ۴۲ روستا و شهرستان تفرش را شامل می شود تشکر و قدردانی می کنم. این پروژه بیش از ۱۳ سال به طول انجامید و با اقدامات انقلابی و جهادی دولت سیزدهم تکمیل شد، از رئیس جمهور درخواست دارم جهت افتتاح این پروژه شهرستان تفرش را مزین به حضور خود کند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عدم تمدید وام های کشاورزان و دامداران با توجه به بروز خشکسالی در سال گذشته مشکلات فراوانی برای تولیدکنندگان این بخش شده است، تداوم این موضوع موجب می شود که این مشکلات بیشتر شود بنابراین درخواست تمدید وام های کشاورزان و دامداران را دارم.

وی اضافه کرد: عدم واگذاری تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان موجب شده است شعار مقام معظم رهبری محقق نشود و در حوزه انتخابیه مشکلات فراوانی ایجاد کرده است و تولیدکنندگان منتظر دریافت تسهیلات هستند.

بیاتی اضافه کرد: لازم می دانم از اقدامات راهداری کشور در بحث آسفالت و روکش جاده تشکر کنم و امیدوارم روستاهای فاقد جاده نیز آسفالت شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور گفت: وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم خوب نیست و مردم از گرانی گلایه دارند امیدواریم همانگونه که در پروژه های عمرانی موفق بودید برای معیشت و اقتصاد مردم نیز اقدامات عاجل انجام دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز