خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان برنامه و بودجه در دیدار با مقام تاجیکستانی مطرح کرد:

تاکید بر ضرورت همکاری کشورهای منطقه برای مقابله با بلایای طبیعی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۷۶۶

معاون رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اهمیت مسئله مقابله با بلایای طبیعی به ویژه در سال‌های اخیر، بر ضرورت همکاری کشورهای منطقه در این خصوص تأکید کرد و گفت: ایران آماده تقویت همکاری‌ها و تبادل تجربیات در این بخش با تاجیکستان است.

به گزارش ایلنا، داود منظور که به منظور شرکت در نشست شورای حکام مرکز مقابله با بلایای طبیعی (اپدیم) به تاجیکستان سفر کرده است، در ادامه رایزنی های خود با مقامات جمهوری تاجیکستان، امروز با رستم نظرزاده، رئیس کمیته وضعیت‌های فوق‌العاده و دفاع شهروندی تاجیکستان ملاقات و درخصوص گسترش همکاری‌های دو کشور در بخش پیشگیری، مقابله و ترمیم آسیب‌های ناشی از بلایای طبیعی گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

در این ملاقات که محمدحسن نامی، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نیز حضور داشت، معاون رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن تشکر از میزبانی شایسته تاجیکستان از نشست شورای حکام اپدیم، با اشاره به اهمیت مسئله مقابله با بلایای طبیعی به ویژه در سال‌های اخیر، بر ضرورت همکاری کشورهای منطقه در این خصوص تأکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران آماده تقویت همکاری‌ها و تبادل تجربیات در این بخش با تاجیکستان است. 

رئیس کمیته وضعیت فوق‌العاده جمهوری تاجیکستان ضمن اعلام آمادگی کشورش برای همکاری گسترده با جمهوری اسلامی ایران، بر لزوم تسریع در اجرایی شدن یادداشت تفاهم همکاری دو کشور در زمینه مقابله با بلایای طبیعی که در سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به تاجیکستان به امضا رسید، تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز