خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

حضور نیروی زمینی ارتش در مرزها، تولید امنیت پایدار را به همراه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۹۳۶

امیر سرتیپ نوذر نعمتی گفت: یگان‌های نیروی زمینی ارتش در گستره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مستقر هستند و این حضور موجب پایداری امنیت مرزها است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در آئین بهره‌برداری از پروژه ۲۱۲ واحدی مسکن سازمانی شهید زرهرن در جمع مسولان شهری، کارکنان و فرماندهان یگان‌های منطقه شهریار و باغستان تهران گفت: نیروی زمینی ارتش در سال‌های اخیر در حوزه ساخت مسکن سازمانی و شخصی گام‌های بلندی را برداشته است که در مقطع کنونی بالغ بر یازده هزار مسکن سازمانی در سراسر کشور احداث و تحویل کارکنان این نیرو کرده است.

 وی با بیان اینکه بهره‌برداری از پروژه ۲۱۲ واحدی مسکن سازمانی در مرکز بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن موجب ارتقاء روحیه کارکنان و خانواده‌ها خواهد شد، افزود: در منطقه شهریار و باغستان پروژه منازل شخصی را در دستور کار قرار دادیم که ان‌شاالله با کمک مسئولان شهری بتوانیم گام مؤثری را در احداث این پروژه برداریم.

 امیر سرتیپ نعمتی با بیان اینکه وظیفه مهم نیروی زمینی ارتش حفظ تمامیت ارضی و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تأکید کرد: امروز یگان‌های نیروی زمینی ارتش در تمامی مرزهای جمهوری اسلامی ایران استقرار دارند و این حضور در مرزها موجب تولید امنیت پایدار ایران اسلامی خواهد بود.

 امیر سرتیپ نعمتی در بخش دیگری از سخنانش به حضور نیروی زمینی ارتش در حوادث غیرمترقبه اشاره و خاطرنشان کرد: در طول این سال‌ها حوادث غیرمترقبه‌ای از جمله سیل، زلزله، آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها و حتی کنترل ویروس کرونا را شاهد بوده‌ایم؛ اگر مروری بر اخبار و رویدادهای این اتفاقات داشته باشیم می‌بینیم که اولین یگان یا سازمانی که وارد عمل شد و به کمک مردم شتافت یگان‌های نیروی زمینی ارتش بوده‌اند که این نشان از قدرت، توانمندی و مردمی بودن ارتش است.

 جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: امروز نیروی زمینی ارتش با احداث و واگذاری منازل سازمانی در سراسر کشور کمک بسیار زیادی را در حوزه نهضت ملی مسکن در کشور دارد.

 لازم به ذکر است کلنگ احداث ۲۳ هزار باب منازل سازمانی مهر ولایت نیروی زمینی ارتش در سال ۱۳۹۷ با حمایت‌های بی‌بدیل امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به زمین زده شد که تا مقطع کنونی بالغ بر ۱۱ هزار باب از این منازل احداث و تحویل کارکنان و خانواده‌ها شد، مابقی این منازل در حال ساخت هستند و در برخی از نقاط کشور تا ۸۰ درصد پیشرفت داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز