خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش مطرح کرد؛

استفاده از هوش مصنوعی در تجهیزات ارتش/ باید متناسب با فناوری روز دنیا حرکت کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۰۴۹

امیر سرتیپ نعمتی درباره استفاده از هوش‌مصنوعی در تجهیزات ارتش اظهارکرد: یکی از مشخصه‌های اصلی تجهیزاتی که برای نیروی زمینی ارتش در نظر داریم هوشمندی آنهاست، یعنی اگر تجهیزاتی هوشمند نباشند اصلا وارد نیروی زمینی نمی‌شوند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: زمانی که تجهیزات هوشمند باشند، باید از فناوری هوش‌مصنوعی در بالاترین سطحی که در کشور وجود دارد، استفاده کرد.

وی ادامه داد: جلسات هوش‌مصنوعی و تجهیزات متناسب با هوش‌مصنوعی به صورت منظم برگزار می‌شود و همه سازمان‌های تحقیقاتی که در کشور داریم و یا شرکت‌های دانش بنیان در کنار ما فعالیت می‌کنند و طرح‌هایی که ارائه می‌دهند مبتنی بر هوش‌مصنوعی است.

امیر سرتیپ نعمتی با بیان اینکه ما باید متناسب با فناوری روز دنیا حرکت کنیم، افزود: دشمن اصلی ما آمریکاست و هرکسی هم صحبتی ضدایران کند، زیرمجموعه آمریکا محسوب می‌شود؛ به همین دلیل باید متناسب با این دشمن تجهیزات را طراحی کنیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بازدارندگی که امروز شاهد آن هستیم، قسمت اعظم آن مربوط به تجهیزات مدرنی است که استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز