خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع:

جت آموزشی پیشرفته یاسین تا ساعاتی دیگر پرواز خود را آغاز می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۷۳۹

وزیر دفاع گفت: جت آموزشی پیشرفته یاسین ساخت صنایع هوایی وزارت دفاع است و نقش بسیار مهمی در چرخه آموزشی خلبانان ما در مجموعه‌های هوایی دارد که ان‌شاالله تا ساعاتی دیگر این جت آموزشی پرواز خود را آغاز می‌کند و نتایج آن را به استحضار مردم می‌رسانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر محمدرضا قرایی آشتیانی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در مورد نمایشگاه هوافضای سپاه گفت: دستاوردهای سازمان هوا فضای سپاه در این سال ها بسار بزرگ بوده که در این نمایشگاه ارائه شد و رهبری خوشحال شدند و از اقدامات صورت گرفته شادمان بودند. قطعا این‌ها تاثیر زیادی در بازدارندگی خواهد داشت.

وی افزود: توان دفاعی کشور ما در مرحله‌ای است که می‌توانیم با قاطعیت بگوییم تهدیداتی که سال‌های گذشته دشمنان مطرح می‌کردند الان کاملا از دستور کارشان خارج شده است؛ چون می‌دانند نمی‌توانند جمهوری اسلامی را تهدید کنند و این بازدارندگی الحمدلله ایجاد شده است.

وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: جت آموزشی پیشرفته یاسین ساخت صنایع هوایی وزارت دفاع است و نقش بسیار مهمی در چرخه آموزشی خلبانان ما در مجموعه‌های هوایی دارد که ان‌شاالله تا ساعاتی دیگر این جت آموزشی پرواز خود را آغاز می‌کند و نتایج آن را به استحضار مردم می‌رسانیم.

وی خاطرنشان کرد: برای بزرگداشت روز نیروی دریایی هم مراسم الحاق ناوشکن دیلمان را که ساخت سازمان دریایی وزارت دفاع است در هفته اول آذر ماه انجام می‌دهیم. این ناوشکن در کلاس موج است و ۱۵۰۰ تن وزنش است و نسبت به ناوشکن‌های قبلی مزیت‌هایی زیادی دارد از جمله تقویت موتور و ماندگاری در دریا و اینکه در دریاهای متلاطم می‌تواند دریانوردی کند. سامانه‌های متعددی روی آن هست که می‌تواند برابر تهدیدات سطحی و زیر سطحی و هوایی عملیات انجام دهد این هم توان رزم نیروی دریایی را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز