خبرگزاری کار ایران

در حاشیه سفر رئیس جمهور؛

۱۷۲ زندانی جرایم نقدی چهارمحال و بختیاری آزاد شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۰۰۵

همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان چهارمحال و بختیاری، تعداد ۱۷۲ زندانی جرایم نقدی آزاد شدند.

به گزارش ایلنا، در راستای مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور، مراسمی در اداره کل زندان های استان چهارمحال و بختیاری با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور و حجت الاسلام صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری جهت آزادی زندانیان مالی غیرعمد برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان ضمن قدردانی از این اتفاق مبارک در سفرهای استانی هیات دولت گفت: احادیث زیادی در ارتباط با آزادی زندانیان داریم که ثواب بسیار بالایی دارد و این اولین دولت است که نگاهی چنین انسان‌دوستانه به زندانی دارد.

محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور بیان کرد: از ایده و تلاش مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری تشکر می کنم که این سنت حسنه و فرهنگی را در سفرهای ریاست محترم جمهور پایه گذاری کردند تا با هماهنگی ادارات کل زندانها و ستاد دیه، به برکت حضور رییس جمهور در استان‌ها، آزادی تعدادی از زندانیان که برخی سالها برای مبالغ کم در زندان هستند را فراهم می‌نمایند.

در این مراسم که خانواده های زندانیان نیز حضور داشتند، محسن منصوری افزود: در راه رفع مشکلات و بهبود شرایط اجتماعی و اقتصادی لحظه ای از تلاش دست نمی‌کشیم و این لبخند و اشک شوق خانواده های زندانیان آزاد شده خستگی از تن ما دور می کند. این امر مبارک آزادی ۱۷۲ نفر زندانی با تامین مبلغ ۱۵ میلیارد تومان از اعتبارات نهاد ریاست جمهوری صورت پذیرفته است.

حجت الاسلام صالحی رییس ارتباطات مردمی ریاست جمهوری نیز بیان کرد: اولین کمک به وضعیت معیشتی شما خانواده های حاضر در جلسه، بازگشت همسران و جوانان شماست که در کانون گرم خانواده، با اشتغال و کسب درآمد درست، موجبات زندگی شایسته برای عزیزانشان فراهم آورند. انسان دربند فقط یک نفر مددجو نیست بلکه در کنار او چندین نفر که خانواده هستند که دچار آسیب و مشکلات می‌شوند و خدا را شاکریم با حمایت رییس محترم جمهور و معاون اجرایی ایشان، به برکت سفر استانی،  تعداد قابل توجهی از زندانیان غیر عمد به آغوش جامعه و خانواده برمیگردند.

این مراسم با همت مدیرکل زندانهای استان و با حضور مدیران ارشد ریاست جمهوری و دادستان و مدیرانی از استانداری چهارمحال و بختیاری برقرار و تعداد ۲۸ زندانی در همان سالن حکم آزادی خود را دریافت و همراه خانواده هایشان راهی منزل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز