خبرگزاری کار ایران

امیرنصیرزاده:

معمار جامعه اسلامی آینده آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۶۵۲

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: معمار جامعه اسلامی آینده آموزش و پرورش است خیلی مهم است این نقش دست چه کسی باشد ما انتظار داریم این زحمات را قبول کنند. باید قدر زحمات معلمان زحمت‌کش را بدانیم. ما هم باید به عنوان مسئولین عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر سرتیپ نصیرزاده جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در دومین یادواره فرهنگ شهدا گفت: ما باید امروز پای صحبت‌های قهرمانان گام دوم انقلاب اسلامی بنشینیم.

وی افزود: اتفاقات امروز حاصل بروز انقلاب اسلامی است. تمام اتفاقات بعد از آن ناشی از زلزله انقلاب ما و معجزه قرن بود اما مهم‌تر از آن استمرار انقلاب است. در طول سالیان گذشته فتنه‌هایی به رهبری آمریکا انجام شد اما انقلاب ما استمرار یافت که مهم‌ترین نکته قابل توجه است.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: دهه اول انقلاب آشوب‌ها و فتنه‌ها ایجاد شد و جنگ تحمیلی را به ما تحمیل کردند وقتی از جنگ سربلند بیرون آمدیم، گفتمان جدیدی در مقابل گفتمان انقلاب ایجاد کردند. می‌خواستند با تاثیر در زندگی جوانان و تفکر دانشجویان ما سبک زندگی غربی را گسترش دهند. بعدها هم فتنه ۱۳۷۸ در دانشگاه‌ها رخ داد. استکبار جهانی بعد از تجربه فتنه رنگی در منطقه و اروپا به دنبال تکرار آن در کشور ما بود.  در سال ۸۸ فتنه سیاسی دو قطبی ایجاد کردند. ما نه تنها از فتنه‌ها پیروز آمدیم بلکه گفتمان انقلاب توسعه دادند.

وی تصریح کرد: بعد از فتنه ۸۸ موضوع هلال شیعی را مطرح کردند تا بازوان قدرتمند ایران در منطقه را قطع کنند و با تجزیه کشورهای اسلامی آن را تقدیم اسرائیل و آمریکا کنند. اما سردار شهید قاسم سلیمانی کاری کرد که کل غرب با فتنه و پول و داعش نتوانستند در سوریه و عراق پیروز شوند و راه را در ترور ناجوانمردانه یافتند و قصد داشتند با ترور راه او را حذف کنند اما دیدید که راه ادامه پیدا کرد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: بعد از آن سراغ دختران و زنان اسلامی بعضی گروه‌های قومیتی رفتند و تلاش کردند با راه‌اندازی جنگ ترکیبی و جنگ شناختی تغییر باورها را هدف قرار دهند که نتیجه آن فتنه ۱۴۰۱ شد که خداوند را برای عبود سربلند از آن شکر می‌کنیم.

وی افزود: چرا ما پیروز شدیم این پیروزی‌ها به سه عامل مهم بستگی دارد. نکته اول در جهاد تبیین است. ما در جبهه حق هستیم الان جبهه حق و باطل شفاف است نظام ما نظام عدالت محور و بر اساس تکریم انسان‌ها است خداوند اعلام کرده حق بر باطل پیروز است و ما باید با جوانان و نوجوانان خود صحبت کنیم چون امروز جنگ اذهان و فکر را داریم.

امیرنصیرزاده تصریح کرد: دوم نقش رهبری حضور نایب امام زمان (عج) در پیچ و خم‌های تاریخ چهل و چند سال انقلاب است که دست ما را گرفته به ساحل آرامش رسانده است. ان‌شاالله سایه ایشان تا زمانی که پرچم به امام زمان داده شود بر سر ما نگه داشته شود.

وی افزود: خون‌ شهدا نکته سوم است. فرقی نمی‌کند شهید مدافع حرم، شهید دفاع مقدس و امنیت باشد این تهدیدها از طرف استکبار جهانی تحمیل شده است همه شهدا در یک مسیر قدم برداشتند خون شهدا ما را در فتنه‌ها پیروز کرده است. یکی از تلاش‌های ما باید بزرگداشت و تکریم یاد شهدا باشد. باید راه و آرمان شهدا و بزرگداشت آنان را حفظ کنیم در یک دوره‌ای ما شاهد تغییر نام شهدا در کوچه و خیابان بودیم که آن یک فتنه است، بهترین تکریم خون شهدا این است که در مقابل استکبار سر فرود نیاوریم.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: معمار جامعه اسلامی آینده آموزش و پرورش است خیلی مهم است این نقش دست چه کسی باشد ما انتظار داریم این زحمات را قبول کنند. باید قدر زحمات معلمان زحمت‌کش را بدانیم. ما هم باید به عنوان مسئولین عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز