خبرگزاری کار ایران

فلاحی در تذکر شفاهی:

در پرداخت مزایای مناطق جنگی تجدیدنظر شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۲۱۱

یک نماینده مجلس در جریان بررسی توسعه هفتم بر لزوم رسیدگی به مناطق جنگی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سارا فلاحی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در تذکر شفاهی ضمن ابراز گلایه برای مناطق جنگی و عملیاتی گفت: جمهوری اسلامی ایران خط مقدم مقابله با نظام سلطه است و باید مرزداران و مدافعانش مورد تقدیر قرار بگیرند، اما به بهانه بار مالی و به بهانه بی عدالتی در پرداخت، پایان جنگ مزایای جنگی حذف می شود، در حالی که هیچکس از خود سوال نمی کند که زمانی که مردم این مناطق گوشت تن خود را به خمپاره ها و موشک ها می سپردند، کسی چرتکه نیانداخت و از بار مالی صحبت نکرد.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس یازدهم ادامه داد: امیدوارم در این خصوص تجدیدنظر شود تا سرمایه اجتماعی جامعه ما بیش از این دچار مشکل نشود و این اجحاف را در حق بازنشستگان هم انجام ندهیم. حداقل با همسان سازی حقوق بازنشستگان، زخم هایی که بی برنامگی برنامه هفتم دارد را مرهمی باشیم.

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: با توجه به زحمت همکاران؛ فرمودید که برنامه بی برنامه! خیلی ممنون! لطف کردید! شما خسته نباشید!

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز