خبرگزاری کار ایران

منتظری:

رژیم صهیونیستی همه قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۵۲۸

رییس دیوان عالی کشور گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی با زیر پا گذاشتن همه قوانین و حقوق بین‌المللی بزرگترین جنایات جنگی را به پشتوانه استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا علیه مردم مظلوم فلسطین اعمال می کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در مراسم یوم الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» حضور یافت.

 منتظری با شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با اشاره به ذات استکباری و کودک کش رژیم اسرائیل بر توقف حملات و جنایات صهیونیستها بر مردم و کودکان بی‌پناه غزه تاکید کرد.

وی افزود: رژیم کودک‌کش صهیونیستی با زیر پا گذاشتن همه قوانین و حقوق بین‌المللی بزرگترین جنایات جنگی را به پشتوانه استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا علیه مردم مظلوم فلسطین اعمال می کند، مردم مومن و عزیز ایران اسلامی امروز با حضور خود همراهی و همدردی خویش را با ملت مقاوم و مظلوم غزه اعلام کردند و مشت محکمی بر دهان آمریکای خونخوار زدند.

وی ادامه داد: راهپیمایی امسال نسبت به سالهای قبل با شعار محوری نظم نو جهانی با نسل آرمانی، پرشورتر از قبل برگزار شد و مردم بار دیگر با حضور خود انزجار خود از آمریکا و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان دادند.

رئیس دیوان عالی کشور افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور خود ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی با همدستی آمریکای جنایتکار، از آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن و انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی حمایت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز