خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله آملی‌لاریجانی در گفت‌وگو با ایلنا:

مجمع تشخیص مصلحت نظام به دغدغه کارگران در مورد برنامه هفتم توسعه توجه می‌کند/ ضرورت حضور نماینده تشکلات کارگری در کمیسیون‌های تخصصی مجمع تشخیص

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۴۸۰

کانون بازنشستگان کارگری به ما مراجعه کردند و مشکلاتی را گفتند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان این که مجمع تشخیص مصلحت نظام، به دغدغه کارگران در مورد برنامه هفتم توسعه توجه می‌کند، بر ضرورت حضور نماینده تشکلات کارگری در کمیسیون‌های تخصصی مجمع تشخیص مصلحت نظام، تأکید کرد.

آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حاشیه مراسم رونمایی از نرم افزار کتابخانه و درختواره جامع اصول فقه در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور در شهر قم، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا و در پاسخ به این سؤال که تدبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای برطرف کردن دغدغه ها و گلایه های جامعه کارگری ایران در مورد برنامه هفتم توسعه و اشکالاتی که مطرح می کنند، چیست؟ اظهار داشت: ما که هنوز بررسی موضوع برنامه هفتم توسعه کشور را تمام نکردیم ولی کانون بازنشستگان کارگری به ما مراجعه کردند و مشکلاتی را گفتند.

وی افزود: پاسخ ما به بازنشستگان کارگری در مورد اشکالات برنامه هفتم توسعه این بود که گفتیم جلساتی بگذارند تا قبل از اتمام بررسی ما در هیئت های نظارت، موارد را بیشتر بررسی کنند؛ حالا احتمال زیاد، نمایندگان کارگران بازنشسته در آن قسمت مربوطه، با کمیسیون هایی که هیئت های نظارت دارد، جلسه خواهند گذاشت.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: بعد از برگزاری جلسات بازنشستگان کارگری با کمیسیون های هیئت های نظارت، موارد و اشکالات مطرح شده کارگران انعکاس پیدا می کند و در هیئت عالی در موقع رسیدگی توجه می شود.

آیت الله آملی لاریجانی در پاسخ به این سؤال که علاوه بر تلاش مجمع تشخیص مصلح نظام برای برطرف کردن اشکالات مطرح شده از سوی جامعه بازنشستگان کارگری در مورد برنامه هفتم توسعه، آیا دغدغه های جامعه کارگری فعال کشور هم مورد توجه شما خواهد بود یا خیر؟ گفت: البته هم خود نمایندگان کارگران باید تلاش کنند که در این جلساتی که گفته شد و در کمیسیون های تخصصی هیئت های نظارت که برگزار می شود، حضور پیدا کنند و هم انشاالله من بعنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام سفارش میکنم که از جامعه کارگران بخواهند تا نماینده ای از ایشان بیاید و نکات و نقطه نظرات شان را منعکس کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: انشاالله در هیئت عالی، آن مقداری که قانون اجازه می دهد به دغدغه کارگران توجه می شود؛ چون بحث ما فقط بحث سیاست هاست و ما در هیئت عالی، هر اشکالی را نمی‌توانیم بررسی کنیم، بلکه از حیث انطباق سیاست های کلی هست؛ و انشاالله این موضوع را هم بررسی می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز