خبرگزاری کار ایران

کریمی فیروزجایی در گفت‌وگو با ایلنا:

صهیونیست‌ها در غزه در حال نسل‌کشی آشکار هستند/ راه توقف جنایات، بسیج جهان اسلام و جهاد مسلحانه علیه اشغالگران قدس است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۱۸۰

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: تردیدی نیست که مسئله فلسطین خط قرمز دنیای اسلام است و تنها راه توقف جنایات رژیم صهیونیستی بسیج جهان اسلام و جهاد مسلحانه علیه اشغالگران قدس شریف است.

علی کریمی فیروزجائی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار بی‌رحمانه‌ زنان و کودکان، گفت: جنایات اخیر صهیونیست‌ها در به خاک و خون کشیدن مردم بی‌دفاع غزه به ویژه اقداماتی مانند بمباران بیمارستان المعمدانی یا استفاده از انواع بمب‌ها فسفری و .... یک نسل‌کشی آشکار است.

وی ابراز داشت: همدستی آشکار آمریکا و متحدان اروپایی آن برای تشدید اقدامات غیرانسانی صهیونیست‌ها علیه مردم غزه بار دیگر رسوایی لیبرال دموکراسی غرب را به رخ کشید و به افکار عمومی جهان نشان داد که ادعاهای حقوق بشری غربی‌ها و حامیان اسرائیل تنها یک ادعای پوچ است که از آن برای مقاصد سیاسی خود استفاده می‌کنند نه یک باور حقیقی که اگر چنین نبود هیچ وجدان بیداری نمی‌توانست در مقابل این رژیم کودک‌کش سکوت کند.

نماینده مردم بابل در مجلس افزود: در هفته‌های گذشته و به ویژه یک هفته اخیر با شدت گیری حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شاهد شکل‌گیری اجتماعات مردمی پرشمار در کشورهای مختلف حتی در قلب حامیان این رژیم جنایتکار بودیم و این نشان می‌دهد که وجدان بیدار بشری مستقل از اراده سیاسی دولت‌ها از مظلوم در برابر ظالم حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: جا دارد که آزادی‌خواهان و وجدان‌های بیدار جهان در همه جای کره زمین در مقابل دستگاه شیطانی رژیم کودک کُش صهیونیستی موضع قاطع و یکپارچه ای اتخاذ کنند.

کریمی فیروزجائی با تاکید بر اینکه کشورهای اسلامی به ویژه پارلمان‌های آن‌ها در مقابله با ددمنشی صهیونیست‌ها مسئولیت کلیدی دارند، اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت‌ پارلمانی در کشورهای اسلامی و عربی باید موج اعتراض گسترده علیه وحشی‌گری‌های رژیم نژادپرست صهیونیستی به راه انداخت و حاکمان دولت نامشروع و رو به زوال نتانیاهو را در انزوا قرار داد.

وی افزود: آنچه که روشن است و تردیدی نسبت به آن وجود ندارد این است که مسئله فلسطین خط قرمز دنیای اسلام است و هیچ اختلافی در این زمینه نیست.

عضو هیات رئیسه مجلس همچنین گفت: همزمان با رسوایی امپراطوری رسانه ای استکبار در ماجرای غزه، هیمنه نظامی رژیم صهیونیستی در عملیات متهورانه طوفان الاقصی رزمندگان مقاومت در هم شکسته شد.تنها راه توقف جنایات رژیم صهیونیستی بسیج جهان اسلام و جهاد مسلحانه علیه اشغالگران قدس شریف است.

وی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی از تمامی ظرفیت خود برای کاهش مشکلات مردم بی دفاع غزه و خنثی سازی توطئه‌های شوم رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار و متحدانش علیه آرمان فلسطین استفاده می‌کند.

نماینده مردم بابل درخصوص بازگشایی گذرگاه رفح و ارسال کمک‌های بین‌المللی به نوار غزه، ابراز داشت: بله تقریبا از ۱۰ روز قبل مشاهده می‌شود که گذرگاه رفح در مقاطعی برای عبور کمک‌های بشردوستانه از مصر به غزه باز شده است، این کمک‌ها اگرچه نیاز است اما کافی نیست چراکه میزان جنایات رژیم صهیونیستی در این منطقه به قدری زیاد است که مردم این منطقه به کمک های بسیار بیشتری نیاز دارند.

وی افزود: اگرچه تعدادی کامیون حامل کمک های بشردوستانه به نوار غزه ارسال شده اما نیاز مردم به قدری بالاست که هنوز شنیده می‌شود که در منطقه مردمی هستند که حتی نان برای خوردن پیدا نمی‌کنند و این نشان‌دهنده وجود نیاز شدید به افزایش میزان کمک‌رسانی به این منطقه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز