خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام محمدحسنی:

عملیات طوفان‌الاقصی اعتماد به نفس صهیونیست‌ها را به صفر رسانده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۹۵۱

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع خانواده‍های شهدا، ایثارگران، پیشکسوتان و عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه صهیونیست‌ها تمام قواعد جنگی را زیر پا گذاشته و به دنبال نسل‍کشی مردم در غزه است اظهار کرد: طوفان الاقصی و جبهه مقاومت، اعتماد به نفس صهیونیست‌ها را به صفر رسانده است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان و خانواده‌های عقیدتی سیاسی، خانواده شهدا، ایثارگران، پیشکسوتان این نیرو با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران نور چشم ما هستند و ما هرچه داریم مدیون این عزیزان است، گفت: پیشکسوتان ریشه‌های حقیقی ما در عقیدتی سیاسی و خانواده‌های کارکنان پشتیبان اصلی و معنوی همکاران ما در انجام کارهای فاخر فرهنگی هستند.

حجت الاسلام محمدحسنی ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده نیروی هوایی ارتش در پشتیبانی همه جانبه از کارهای فرهنگی افزود: اگر امروز ما در حوزه برنامه‌های فرهنگی، به هنگام عمل نکنیم و فرزندان خود را از اصابت تیر و ترکش‌های نرم دشمن مصون سازی نکنیم این خسارت غیر قابل جبران خواهد بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با تقدیر از تلاش‌های جهادی در حوزه فضای مجازی اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با بیان اینکه تلاش و کار در حوزه فضای مجازی کار بسیار ارزشمند، راهبردی و مهم است اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد جوانان ما در فضای مجازی فعالیت می‌کنند و عدم حضور و اطلاع نداشتن در این عرصه یعنی واگذاری میدان بازی و بازی در زمین دشمن است.

 وی با بیان اینکه این کار و فعالیت در حوزه مجازی باید گسترش 100 درصدی پیدا کند تا در فضای حقیقی بتوانیم فرزندان خود را در دست و اختیار خود داشته باشیم تصریح کرد: ما در فضای کرونایی کلاً از فضای حقیقی به فضای مجازی کوچ کردیم و اگر همکاری سامانه فرماندهی و حفاظت نبود این کار به سرانجام نمی رسید و الان الحمدلله این کار به نحو احسن در حال انجام است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه باسواد بودن به غیر از سواد رسانه‌ای است  و باید در این زمینه تخصص پیدا کنیم افزود: ما ولی فرزندانمان هستیم و ولی باید بتواند اعمال ولایت کند اگر ما سواد رسانه‌ای نداشته باشیم نمی‌توانیم در فضای مجازی به فرزندانمان اعمال ولایت نماییم.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز ارتش در نقطه بازدارندگی قرار دارد بیان کرد: امروز غزه کربلاست، ملت مظلوم فلسطین در غزه فریاد مظلومیت هل من ناصر ینصرنی را به آسمان بلند کرده‍اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه همان‍طور که در کربلا آب و امنیت نبود، در غزه هم نیست و غربت و جنگ نامتقارن و نابرابری که در صحرای کربلا وجود داشت هم اکنون در غزه وجود دارد، خاطرنشان کرد:  امروز دنیای استکبار جمعیت کوچکی را در غزه مورد هدف قرار داده‌ و سنتکام مرکز فرماندهی ناتو و آمریکا نیز در حمایت از این رژیم منحوس صهیونیستی پا به میدان گذاشته‌اند چرا که ابتکار عمل از دست این رژیم نامشروع خارج شده و توانایی مدیریت ندارند  و تا آخر نیز نخواهند توانست و این همان شکست غیرقابل ترمیم است.

 وی افزود: صهیونیست‌ها مدعی هستند چهارمین ارتش دنیا هستند ولی در غزه به زانو درآمدند چرا که طوفان الاقصی و جبهه مقاومت اعتماد به نفس صهیونیست‌ها را به صفر رسانده‍است و هرگز بالای صفر نخواهد آمد.

 حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی با اشاره به وضعیت وخیم و ویژه غزه به خاطر کمبود دارو و مواد غذایی و با توجه به شرایط خاص جغرافیایی به خاطر نداشتن راه فرار اظهار کرد: صهیونیست‍ها ناجوانمردانه از این فرصت استفاده کرده و بی‌رحمانه بیمارستان‌ها و مدارس‌ها را مورد بمباران و اصابت موشک و گلوله‌های خود قرار می‌دهند که این اوج نامردی است.

وی گفت:  صهیونیست‌ها تمام قواعد جنگی و تمام دستورالعمل‌های جنگی را زیر پا گذاشته و آنها را نادیده گرفته‌اند و به دنبال نسل‍کشی و قتل عام مردم در غزه هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه ما بهترین زندگی را تحت رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب داریم و ایشان تاکنون با چندین تصمیم گیری به موقع و اثرگذار از وقوع چندین جنگ جلوگیری به عمل آورده‌اند خاطرنشان کرد: ما مهمترین کشور عالم را داریم  و می‌توانیم با هم صدا شدن با مردم دنیا، علیه خباثت های صهیونیست‌ها تبلیغ و مظلومیت فلسطین را تبیین و مقداری از آنچه داریم در این راه انفاق کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز