خبرگزاری کار ایران

نجفی در دیدار با دبیرکل سازمان حقوقی و مشورتی آسیا و آفریقا:

ایران آماده تقویت همکاری ها و تعاملات خود با آلکو است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۵۴۷

تقویت همکاری های حقوقی بین المللی بین جمهوری اسلامی ایران و سازمان حقوقی مشورتی آسیا و آفریقا مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، رضا نجفی در حاشیه اجلاس شصت و یکم سازمان حقوقی و مشورتی آسیا و آفریقا (آلکو) در بالی اندونزی، با کامالین پینیتپوادال، دبیرکل آلکو، درخصوص تقویت همکاری های فیمابین رایزنی کرد. 

وی با اشاره به اهمیت تحولات حقوق بین الملل و گسترش روزافزون حوزه های مختلف آن گفت: جمهوری اسلامی ایران اهمیت زیادی به توسعه و تدوین حقوق بین الملل قائل است و در این راستا، توجه ویژه ای به موضوعات حقوقی در دستورکار آلکو دارد.

معاون وزیر امور خارجه با اشاره به لزوم نقش آفرینی دولت های آسیایی و آفریقایی در فرآیند تحولات حقوقی بین المللی و با تاکید بر نیازهای حقوقی کشورهای عضو آلکو اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران آماده است همکاری ها و تعاملات خود با آلکو را تقویت کرده و در حوزه های مختلف حقوق بین الملل مشارکت بیشتری را داشته باشد.

نجفی با اشاره به اهمیت همکاری های حقوقی دولت ها در زمینه مقابله و پیشگیری از تروریسم، آمادگی ایران را برای نشستی در این زمینه اعلام کرد.

کامالین پینیتپوادال، دبیرکل آلکو با قدردانی از مشارکت و فعالیت جمهوری اسلامی ایران در آلکو، تصریح کرد: همواره از حمایت ها و تلاش های ایران در تقویت مواضع و دیدگاه های آسیایی و آفریقایی در مباحث حقوق بین‌الملل تشکر می کنم.

وی با تاکید بر تقویت روندهای حقوقی در مبارزه با تروریسم، آمادگی آلکو را برای همکاری با جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز