خبرگزاری کار ایران

محمودزاده در گفت‌گو با ایلنا:

عملیات اخیر حماس واکنش به ظلم اسرائیل بود/ مبارزان فلسطینی مراقب تله‌های غرب باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۷۹۰

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس گفت: حرکت اخیر که با نام «طوفان الاقصی» انجام شد واکنش و پاسخی به رفتارهای خشونت‌آمیز رژیم صهیونیستی بود. اما مردم فلسطین باید حواسشان جمع باشد که از مسیر اصلی که مبارزه با صهیونیسم است خارج نشوند و از حق و حقوق خود غافل نشوند.

جلال محمودزاده رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص حملات اخیر رژیم صهیونستی به نوار غزه، گفت: مستحضر هستید که طی سالیان طولانی به ویژه طی سال‌های محاصره نوار غزه، رژیم صهیونستی ظلم‌های متعددی را به مردم این منطقه روا داشته و از زیرپا گذاشتن حقوق انسانی مردم نوار غزه هیچ ابایی نداشته است.

وی ادامه داد: به ویژه در ماه‌های اخیر که از آغاز سال ۲۰۲۳ سپری شده رفتارهای خشونت‌آمیز، حملات به نمازگزاران در مسجد الاقصی و اقدامات چنینی بارها و بارها از سوی صهیونیست‌ها تکرار شده است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس خاطرنشان کرد: به عقیده ما همه مردم فلسطین به صورت عام، یعنی نه اینکه فقط یک گروه خاص را مدنظر قرار دهیم بلکه عموم مردم فلسطین که هم شامل حماس می‌شود و هم سایر گروه‌های دیگری که در آنجا در حال مبارزه هستند، همگی مورد ظلم واقع شده‌اند و این در شرایطی بوده که کشورهای غربی مدعی حقوق بشر همواره حامی و پشتیبان اسرائیل بوده‌اند.

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: حرکت اخیر که با نام «طوفان الاقصی» انجام شد، واکنش و پاسخی به رفتارهای خشونت‌آمیز رژیم صهیونیستی بود. مردم فلسطین باید حواسشان جمع باشد که از مسیر اصلی که مبارزه با صهیونیسم است خارج نشوند و از حق و حقوق خود غافل نشوند.

وی افزود: توصیه ما به مردم و مبارزان فلسطینی این است که با دقت مراقب باشند که وارد تله‌هایی که غرب و کشورهای دیگر احتمالا پهن کردند تا موضوع را از مسیر اصلی خارج کرده و جای ظالم و مظلوم را عوض کنند، نشوند.

انتهای پیام/
امین مهرآور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز