خبرگزاری کار ایران

در پیامی مطرح شد؛

درخواست عضو کمیسیون فرهنگی مجلس برای رسیدگی فوری قوه قضائیه به ماجرای قتل مهرجویی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۴۲۴

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی طی پیامی ضمن‌ عرض‌تسلیت‌ فقدان ‌غم‌انگیز‌ و حادثه ‌دردناک‌ قتل‌ هنرمند نام‌ آشنا و برجسته‌ سینمای ‌ایران، استاد داریوش ‌مهرجویی ‌و همسر ‌ارجمندش‌، از نهادهای ‌مرتبط، به ویژه ‌دستگاه‌ قضائیه، بررسی ‌دقیق‌ ابعاد این ‌رخداد‌ تاسف ‌بار و اجرای‌ عدالت ‌را خواستار شد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا منتظری عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی طی پیامی ضمن‌ عرض‌تسلیت‌ فقدان ‌غم‌انگیز‌ و حادثه ‌دردناک‌ قتل‌ هنرمند نام‌ آشنا و برجسته‌ سینمای ‌ایران، استاد داریوش ‌مهرجویی ‌و همسر ‌ارجمندش‌، از نهادهای ‌مرتبط، به ویژه ‌دستگاه‌ قضائیه، بررسی ‌دقیق‌ ابعاد این ‌رخداد‌ تاسف ‌بار و اجرای‌ عدالت ‌را خواستار شد.

متن این پیام به شرح زیر است:

                                                     «بسم الله الرحمن الرحیم»

"                                                      انا لله و انا الیه راجعون "

ضمن‌ عرض‌تسلیت‌ فقدان ‌غم‌انگیز‌ و حادثه ‌دردناک‌ قتل‌ هنرمند نام‌آشنا و برجسته‌ سینمای ‌ایران، استاد داریوش ‌مهرجویی ‌و همسر ‌ارجمندش‌، از نهادهای ‌مرتبط، به ویژه ‌دستگاه‌ قضائیه، بررسی ‌دقیق‌ ابعاد این ‌رخداد‌ تاسف ‌بار و اجرای‌ عدالت ‌را خواستاریم.

غلامرضا منتظری

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز