خبرگزاری کار ایران

نیک‌بین در تذکر شفاهی:

کلاس‌های خالی از معلم حاصل سیاست‌های غلط وزارت آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۰۶۲

نماینده مردم کاشمر در مجلس با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش با سیاست بسیار غلطی که در تاخیر در اعلام نتیجه آزمون داشت، باعث شده ۴۰ تا ۵۰ هزار کلاس درس خالی از معلم بماند، گفت: مجلس باید با این نوع بی قانونی و بی ضابطگی برخورد کند.

به گزارش ایلنا، جواد نیک بین در جلسه علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه ۱۹ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با استناد به ماده ۲۲ آیین نامه داخلی گفت: وزارت آموزش و پرورش با سیاست بسیار غلطی که در تاخیر در اعلام نتیجه آزمون داشت، باعث شده ۴۰ تا ۵۰ هزار کلاس درس خالی از معلم بماند و تعداد زیادی افراد ضد نظام تحویل دهیم.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ در مجلس یازدهم با انتقاد از وضعیت مدیریت در وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: وزیر محترم پاسخ دهد چه اقدامی برای افراد قرارداد کار معین انجام داده است. آقای لطیفی کار خود را درست می کند، اما کار معلمان خدوم و زحمتکشی که بیش از ۲ سال است زحمت می کشند را انجام نمی دهد! مجلس باید با این نوع بی قانونی و بی ضابطگی برخورد کند.

وی ادامه داد: پاداش فرهنگیانی که از دو سال پیش بازنشست شده اند به دلیل عدم پیگیری، پرداخت نشده و آنها ناراضی هستند. بسیاری از کلاس های درس در استان های خراسان رضوی و تهران معلم ندارند و در شهرستان های کاشمر و بردسکن روز گذشته اولیای دانش آموزان تجمع کرده و فرزندان خود را از مدرسه خارج کرده اند که این وضعیت بدی محسوب می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز