خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی انجام شد؛

قدردانی وزیر اطلاعات از مجاهدت‌های پلیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۷۲۰

وزیر اطلاعات در پیامی به فرمانده انتظامی کشور تأکید کرد: نظم و امنیت از بنیادی‌ترین نیازهای جامعه‌ اسلامی به شمار می‌رود و نقش فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تأمین آن کم‌نظیر است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سیّد اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در پیامی به فرمانده انتظامی کشور تأکید کرد: نظم و امنیت از بنیادی‌ترین نیازهای جامعه اسلامی به شمار می‌رود و نقش فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تأمین آن کم‌نظیر است.

در متن پیام تبریک وزیر اطلاعات به سردار احمدرضا رادان، با گرامیداشت هفته فراجا و درود به روح پاک شهدای عرصه نظم و امنیت، از مجاهدت‌های وصف‌ناپذیر فرماندهی انتظامی و همکاران او در این نهاد انقلابی در دوره اخیر به ویژه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان و ایجاد امنیت و آرامش برای مردم فهیم کشورمان قدردانی شده است.

وزیر اطلاعات با تأکید بر اینکه نظم و امنیت از بنیادی‌ترین نیازهای جامعه اسلامی به شمار می‌رود و نقش فراجا در تأمین آن کم‌نظیر است، از خداوند قادر رحمان برای مجموعه پر افتخار نیروی انتظامی در اجرای گام دوم انقلاب اسلامی و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای، موفقیت روزافزون مسألت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز