خبرگزاری کار ایران

عملیات اجرایی فاز دوم پروژه‌های جانبی واحدهای ۲ و ۳ نیروگاه اتمی بوشهر آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۰۶۷

عملیات اجرایی فاز دوم پروژه‌های جانبی واحدهای ۲ و ۳ نیروگاه اتمی بوشهر با حضور معاون رییس‌جمهور آغاز شد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز (هفدهم مهرماه ۱۴۰۲)، عملیات اجرایی فاز دوم پروژه‌های جانبی واحدهای ۲ و ۳ نیروگاه اتمی بوشهر با حضور محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی، جمعی از مدیران ارشد سازمان و صنعت هسته‌ای و مقامات استان بوشهر آغاز شد.

احداث واحدهای ۲ و ۳ نیروگاه اتمی بوشهر؛ فرصتی طلایی برای پیمانکاران ایرانی

مهندس نصوری، مجری طرح احداث واحدهای ۲ و ۳ نیروگاه اتمی بوشهر در این مراسم با ارایه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در این پروژه اظهار کرد: این قرارداد شامل ۶۸ پروژه است که اسناد آن مبادله شده و روش تامین منابع آن منحصربه فرد است.

وی افزود: نکته حایز اهمیت در این پروژه، طراحی پایه آن توسط پیمانکار اصلی است که فرصتی طلایی برای ارتقا توانمندی‌های شرکت‌های داخلی در کشور به شمار می‌آید.

نصوری تاکید کرد: اهمیت این پروژه این است که در نقطه صفر راه‌اندازی واحدهای جدید ما قرار دارد و هیچ تاخیری در آن پذیرفته نیست و باید در زمان تعیین شده به اتمام برسد.

شب گذشته نیز با حضور رییس سازمان انرژی اتمی، عملیات بتن‌ریزی دیواره «تراز بالای صفر» رآکتور واحد دوم نیروگاه اتمی بوشهر آغاز شد.

گفتنی است بازدید از پروژه آب شیرین‌کن به اتفاق استاندار و مسوولان محلی و دیدار با مدیران و کارکنان برخی شرکت‌های زیرمجموعه سازمان انرژی اتمی از دیگر برنامه‌های سفر معاون رییس جمهور به استان بوشهر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز