خبرگزاری کار ایران

زندانی فراری اوین بازدداشت شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۶۵۸

دادستان تهران از بازداشت زندانی فراری زندان اوین خبر داد.

به گزارش ایلنا، «چندی پیش خبری با عنوان فرار یک‌ زندانی در زمان اعزام به بیمارستان در رسانه‌ها منتشر شد. با فرار زندانی مورد اشاره، دستور قضایی برای شناسایی مخفیگاه‌ و بازداشت وی بلافاصله صادر شد.

القاصی دادستان تهران در همین رابطه گفت: با تلاش اطلاعاتی صورت گرفته سرانجام این فرد در یکی از شهرستان‌ها شناسایی و بازداشت شده است.»

بیست و سوم شهریور ۱۴۰۲ سازمان زندان‌ها درباره فرار یک زندانی در اطلاعیه ای اعلام کرد « در پی فرار یکی از محکومان اقتصادی هنگام اعزام به مراکز درمانی، روابط‌ عمومی سازمان زندان‌ها با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: زندانی شهمیری بر اساس دستور پزشک به مراکز درمانی خارج از زندان اعزام شد و با استفاده از غفلت ماموران همراه موفق به فرار شده است.

در این باره ضمن انجام اقدامات قضایی و اطلاعاتی جهت دستگیری این زندانی، ماموران متخلف نیز به دلیل اهمال در انجام وظیفه تحت پیگرد قانونی و در بازداشت به سر می‌برند.

هرچند طبق روال همیشگی رسانه‌های معاند با قصه سرایی و ارائه اطلاعات غلط سعی در تحریف افکار عمومی و برداشت‌های مغرضانه از این مساله دارند که اعلام می‌دارد مسائل حاشیه‌ای مطرح شده در این خصوص تماماً کذب و با هدف برهم زدن افکار عمومی است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز