خبرگزاری کار ایران

منظور در جمع خبرنگاران:

نیمه اول امسال ۶۷ درصد منابع بودجه‌ای تحقق پیدا کرده است/ شایعه حقوق‌های نجومی صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۴۱۹

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت:‌ با تحقق منابع در مهرماه و تا پایان سال تکالیف باقی مانده از جمله در مورد قانون جوانی جمعیت را انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در مورد عدم تخصیص بودجه به قانون جوانی جمعیت گفت: قانون جوانی جمعیت جزو اولویت‌های دولت و کشور است ما تحقق منابع درآمدی‌مان در نیمه اول سال کمتر است و در نیمه دوم سال منابع ما عمدتا تحقق پیدا می‌کند.

وی افزود: به طور خلاصه نیمه اول امسال ۶۷ درصد منابع بودجه‌ای ما تحقق پیدا کرده است و متناسب با همین ما هزینه‌ها را انجام داده‌ایم بنابراین بخشی از هزینه‌های ما با توجه به عدم تحقق درآمدها در نیمه اول اتفاق نیفتاده مطمئن هستیم در نیمه دوم با وصول بهتر منابع می‌توانی همه تعهداتی را که باقی مانده تکمیل کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: مکلف هستیم این کار را انجام دهیم حتما با تحقق منابع در مهرماه و تا پایان سال این روند تقویت و تسریع می‌شود و تکالیف باقی مانده از جمله در مورد قانون جوانی جمعیت را انجام خواهیم داد.

وی در مورد موضوع حقوق‌های نجومی گفت: شایعه حقوق‌های نجومی صحت ندارد و ما طبق قانون برای پرداختی‌ها به کارکنان دولت، سقف تعیین کرده‌ایم و حقوق‌ها از سقف‌های تعیین شده عدول نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز