خبرگزاری کار ایران

ابوترابی در گفت‌وگو با ایلنا تشریح کرد؛

آخرین وضعیت رسیدگی به طرح ساماندهی تجمعات در کمیسیون امور داخلی/ بعید است تصویب این طرح به عمر مجلس یازدهم برسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۰۶۶

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی برگزاری تجمعات و اجتماعات را تشریح کرد.

ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص آخرین وضعیت رسیدگی به طرح ساماندهی برگزاری تجمعات و اجتماعات گفت: ما مدت زیادی از وقت خود را به این اختصاص دادیم که دولت به ما قول داده بود در این رابطه لایحه‌ای به مجلس ارسال خواهد کرد، متاسفانه تا این لحظه لایحه‌ای از سوی دولت به مجلس ارسال نشده است.

وی ادامه داد: ما یک طرح خوبی را از مجلس قبل آماده کرده بودیم که بعد از اینکه به کمیته مربوطه ارجاع شد و به خوبی روی آن وقت گذاشته شده و بازتنظیم شد، اکنون این طرح در دستور کار کمیسیون امور داخلی قرار دارد.

عضو کمسیون امورداخلی کشور و شوراها تصریح کرد: با توجه به تاخیر دولت در ارسال لایحه، تصمیم کمیسیون بر این شد که همین طرح مورد بررسی قرار گیرد و از چند هفته قبل بررسی ماده به ماده این طرح در حال انجام است.

ابوترابی درخصوص زمان احتمالی رسیدگی به این طرح در کمیسیون و ارسال آن به صحن مجلس گفت: فکر می‌کنم حداقل ۳ ماه زمان برای بررسی این طرح در کمیسیون مورد نیاز باشد که البته بعد از بررسی کمیسیون در نوبت صحن قرار گرفتن آن مهم است که با توجه به آغاز بررسی برنامه هفتم و بعد از آن در پیش رو بودن بررسی لایحه بودجه بعید می‌دانم که بررسی این طرح در صحن علنی در این دوره مجلس انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز