خبرگزاری کار ایران

حدادعادل:

کالابرگ الکترونیکی تأثیر به سزایی در بهبود معیشت و تأمین نیازهای غذایی خانوارهای کم برخوردار داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۸۵۸

رئیس شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی هم به خوبی در حال اجرا است و تأثیر به سزایی در بهبود معیشت و تأمین نیازهای غذایی خانوارهای کم برخوردار داشته است که باید هم از برنامه‌ریزان این طرح و هم مجریان آن تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این نشست حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه نگاهی به روند یک ماه اخیر نشان از مدیریت قابل قبول اوضاع و آرامش در اقتصاد و جلوگیری از بروز التهاب و آشوب در کشور داشت به ذکر مواردی از دستاوردهای روحیه‌بخش جبهه انقلاب در مدت اخیر اشاره کرد.

وی در بخش نخست با اشاره به حضور بیش از چهار میلیون ایرانی در مراسم راهپیمایی اربعین امسال و شرکت قریب به ۱۴ میلیون نفر در مراسم‌های جاماندگان اربعین در سراسر کشور، این حضور مردم را که در کمال امنیت و آرامش و بدون بروز هیچ حادثه و رخدادی برگزار شد را نمادی از مدیریت و کار اجرایی ارزشمند جوانان انقلابی عنوان کردند و گفتند: مهم‌ترین اثر راهپیمایی اربعین، تأثیر روحی و معنوی این رفت و برگشت بود که نزدیک به بیست میلیون نفر جمعیت آمدند و اعتقاد دینی و انقلابی خودش را نشان دادند و این یک رزمایش مردمی بود که باید جز دستاوردهای جمهوری اسلامی در نظر گرفت.

حدادعادل در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به تلاش‌های سردار رادان و همکارانشان در مواجهه پیشگیرانه و مقتدرانه با عوامل آشوب‌طلبی در سالگرد اغتشاشات ۱۴۰۱، از اقدامات فراجا در مقابله با عناصر ضدانقلاب تقدیر و تشکر کرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در این زمینه با اشاره به برنامه‌ریزی گسترده معاندین برای تکرار آشوب در کشور اظهار داشت: از ماه‌ها قبل دیدید که چه آواری از تبلیغات و تحریکات از ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی و … انجام شد تا عده‌ای را فریب دهند و در روز ۲۵ شهریور به خیابان بکشانند حتی وزیر خارجه و رئیس جمهور آمریکا و مقامات رژیم صهیونیستی و… شخصاً از مردم ایران دعوت کردند تا به خیابان‌ها بروند اما شاید پنج درصد آن چیزی که اینها انتظارش را داشتند هم رخ نداد و طبق آماری که دادند از تعداد تجمعات در هیچ جا بیش از پنجاه نفر در تجمع شرکت نکردند که نشان می‌دهد فراجا و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی بسیار خوب و با تدبیر عمل کردند.

حدادعادل در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌های مؤثر دستگاه دیپلماسی و سیاست خارجی دولت سیزدهم اشاره و با تقدیر از اقدام دولت در آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران در کشورهای خارجی تصریح کرد: گرفتن حق ایران از کشورهای غربی و آمریکا یک سیلی محکمی بود به بیچاره‌هایی که مدام به آمریکا و اروپا التماس می‌کنند که ایران را تحریم کنید. این کار خیلی معنا و پیام داشت.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بیان چهارمین دستاورد جریان انقلابی در مدت اخیر به ثبات در بازار کالاهای اساسی و بهبود روند شاخص‌های کلان اقتصادی کشور اشاره کرد و تاکید کرد: خوش‌بختانه شاهد این هستیم که در مجموع، اقتصاد و بازار هم التهاب شدید نداشته و بازار ارز نیز تلاطم‌های خارج از کنترل ندارد و تنها در چند کالا نیاز به اهتمام بیشتر برای کنترل قیمت وجود دارد که وعده‌هایی نیز برای کاهش قیمت آن‌ها داده شده است. همچنین طرح کالابرگ الکترونیکی هم به خوبی در حال اجرا است و تأثیر به سزایی در بهبود معیشت و تأمین نیازهای غذایی خانوارهای کم برخوردار داشته است که باید هم از برنامه‌ریزان این طرح و هم مجریان آن تشکر کرد.

در ادامه این نشست گزارشی سفر عبدالحسین‌روح‌الامینی رابط شورای ائتلاف استان خوزستان از سفر به این استان و دیدار با اعضای شورای استان و مسئولین استانی مطرح شد و سپس قاسم پور معاون بانوان شورای ائتلاف نیز توضیحاتی در خصوص عملکرد و برنامه‌های معاونت مطرح کرد. همچنین تحلیلی در خصوص علل و عوامل شکست دشمنان در به آشوب کشاندن کشور در سالگرد اغتشاشات سال گذشته ارائه و بر لزوم دقت نظر نیروهای انقلابی و رصد دقیق اقدامات و برنامه‌های دشمنان برای مقابله هدفمند و مؤثر تاکید شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز